Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ajk
Hej, Jeg er ny på siden, men har læst med det sidste års tid.

Jeg købt efter gennemløsning af diverse tråde herinde et 40EX500, som jeg er ret godt tilfreds med.

Nu er tiden kommet til at få skiftet min DVD afspiller ud med en BluRay afspiller, men hvilken?

Har kig på SONYs egne modeller da de har BRAVIA sync. men hvilken skal man vælge?

Fik af en SONY forhandler at vide at jeg med mit "basis" tv ikke ville få glæde af en dyrere (bedre kvalitets) afspiller, kan det passe?

Hvis ovenstående passer står valget mellem:

SONY Playstation 3
BDP-S370
BDP-S470

Hvad vil I vælge?

Med venlig hilsen
Anders
Af Jacob Schrøder
Hvis du har den mindste form for interesse for spil, vil jeg helt klart anbefale en PS3 - den kan du også streame film og musik til :)
Af thcleaner
det kan bdps 370 også bare bedre understøttelse af fil formater

hvis du ikke gidder spille så tage 370 hvis du vil så tag ps3
Af ajk
Tak for de hurtige svar.

Ved nærmere eftersyn ser det ud til at eneste forskel mellem 370 og 470, er at 470 er 3D ready, hvilket jeg ikke har brug for.

Valget må så stå mellem PS3 og BDP-S370.

Er der stor forskel på de drev der sidder i de 2, jeg tænker først og fremmest på billedkvalitet og blæserstøj??

Mht. streaming har jeg brugt timevis på at få PS3 media server til at virke. Har mac book pro og ville gerne streame direkte fra itunes til tv. Kan simpelthen ikke få det til at fungere, så nu køber jeg vist Apple tv, som også har mere lækker brugerflade IMO.

mvh.
Af thcleaner
der er klart mindre støj fra 370 men det er ikke meget der er fra en en ps3 slim streaming fra itunes kan ingen af dem