Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
Det gør der. I hvert fald ifølge denne artikel
Af purtsak
er der nogen der ved ca hvad sådan en fætter kommer til at koste :)
Brugeravatar
Af MigSelv
Det blev offentliggjort og sat til salg i Dubai, for et par dage siden. her var prisen 9500$, læg dertil dansk moms og andre fortjenester, og du ender på den anden side af 65.000 kr.
The LG LZ9700 Full LED 3D TV costs AED 34,999 ($, 9,500) and is available in the markets now. Check out the video below to see the Magic Motion remote in action on the various NetCast channels.

http://tbreak.com/tech/2011/02/lg-lz970 ... tv-launch/
Af selliah
Hvad ligger sådan en LaserVue tv i :)? Og kan de overhovedet købes i DK ?
Af purtsak
det kan ikke købes i dk men usa så man kan bruge shopusa til det jeg synes jeg har set det til 4000dollar plus forsenelse og moms osv men det er os noget tid siden men så bliver det jo os sendt til din dør men det er jo lidt farligt hvis det går i stykker for det er dyrt at sende så det er kan være farligt men 65" er det jo nogle år siden de kom ud med så jeg tror ikke det burde få en masse sygdomme altså at de fejl der har været er nok rettet :)
Af purtsak
Fragt, told og moms: 8.465 DKK ca Total omkostning:31.439 DKK
Af selliah
Jeg tror også at jeg ville købe en projektor i stedet, noget lign. en Panasonic 4000 serie med fast ramme lærred så ville der være 10.000 i overskud til evt. lyd :) Men kan se at tv'et du linker er fra USA, ville der så ikke komme problemer med stikkontakt og TV-Tuner?
Af purtsak
og da det er med laser så er der ingen pærer og det har de bedste farver af noget tv måske ikke den bedste sort men den sort og de farver det har har det hele tvet leve tid så vidt jeg ved
Af purtsak
så efter min mening er det det bedste tv i verden :)