Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rod1983
Da vi nu nærmere os CES-2011 officielle åbning så skal der selvfølgelig også være lidt plads til alle de non-officielle specifikationer vedr. 2011 plasmaerne 8). Dette er taget fra avsforums.com.

Panasonic VT30 Series

Panasonic Plasma TV Models VT30 Series Full HD Image Quality, 3D TV, 600Hz Picture Display Rate, THX, 4 HDMI Inputs, PVR 32 GB internal memory, 2-Channel Scanner, DVB-C/T/S, DLNA (Wireless Connection Sharing with ), WiFi (Wireless Internet Connection), Viera Cast Full Internet, 30W ProSound Sound Power Features will be available ...
Model Numbers:
TX-P65VT30, TX-P50VT30, TX-P46VT30

Panasonic GT30 Series

Panasonic GT30 Series Models Full HD Plasma TV Image Quality, 3D TV, 600Hz Picture Display Rate, THX, 4 HDMI Inputs, PVR 16 GB internal memory, 2-Channel Scanner, DVB-C / T, the DLNA (With Wireless Connection Sharing), WiFi (Wireless Internet Connection), Viera Cast Full Internet, 20W ProSound Sound Power Features will be available ...
Model Numbers:
TX-P65GT30, TX-P50GT30, TX-P46GT30, TX-P42GT30

Panasonic V30 Series

Panasonic Plasma TV Models V30 Series Full HD Image Quality, 3D TV, 600Hz Picture Display Rate, 4 HDMI Inputs, PVR 16 GB internal memory, DVB-C / T, the DLNA (With Wireless Connection Sharing), WiFi (Wireless Internet) , Viera Cast Full Internet, 20W ProSound Sound Power Features will be available ...
Model Numbers:
TX-P50V30, TX-P46V30, TX-P42V30

Panasonic G30 Series

Panasonic Plasma TV Models G30 Series Full HD Image Quality, 600Hz Picture Display Rate, 4 HDMI Input, DVB-C / T, the DLNA (Wireless Connection Sharing with), WiFi (Wireless Internet Connection), Viera Cast, 20W ProSound Sound Power Features will be available ...
Model Numbers:
TX-P50G30, TX-P46G30, TX-P42G30, TX-P37G30 (den tror jeg ikke på :p)

Panasonic X30 Series

Panasonic X30 Series Plasma TV Models HD Picture Quality, 100Hz Picture Display Rate, 3 HDMI Input Unit, DVB-C / T, Properties will be sold ...
Model Numbers:
TX-P50x30, TX-P46x30, TX-P42x30, TX-P37x30

Info'en stammer som nævnt fra:

http://www.avsforum.com/avs-vb/archive/ ... 85575.html

God jul og godt nytår folkens 8)
Af miko
Nogen rygter om de får nogle bedre designere på?
Og får vendt stikkene i de rigtige retninger, så de ikke peger bagud?
Brugeravatar
Af hans123
For de løst deres billed problemer bliver det værd at vente på 30 modellerne
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Deres LCD lineup har fået nyt design, så man kan håbe at de har hørt kritikken og re-designet plasma-serien også.
Af Danneck
Jeg startede en lignende tråd for et par uger siden http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=19395
Designet på deres plasma line-up er ændret i lige så stor grad som deres LCD, hvis ikke mere. Jeg beskriver i min tråd muligheden for at lyden skulle være forbedret med brug af en patenteret teknologi, det tror jeg dog ikke der er nogen hold i længere.
Af red_martians
Vi panasonic-fanatikere har hørt på det design-bævl de sidste 10-20år, så jeg går ikke med nogle forventninger om noget synderligt tjekket design næste år. Panasonic er på det punkt konservative, og ahr man noget ældre grej priser man sig som sådan lykkelige for det. Af samme grund må jeg sige at mine ældre panasonic'er idag, ikke ser så ud-daterede ud som nogle af konkurrenterne. Jeg finder ikke deres skærme desideret grimme, bare røvkedelige.
Af nazcov
hans123 skrev:For de løst deres billed problemer bliver det værd at vente på 30 modellerne
Hvad er det for nogle billedproblemer du tænker på?
Af teamet
Det ser jo fint ud - lidt en skam de ikke har tv med hukommelse og dual tuner men uden 3D.. Sådan er det vel..

Er der noget nyt på rygtebørsen? Evt et pic eller 2? Tyndere skærme med tyndere bezel er i hvert fald en god start!