Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JesperAndersen
PhDream; du har en Ualmindelig Ucharmerende - ja faktisk direkte uforskammet - tone. Ikke just befordrende for en sober og konstruktiv debat. Og du tager lige så direkte fejl i dine selv-antagelser.....formentlig fordi du ikke VIL læse OG forstå hvad der skrives.
Og skal vi være helt korrekte omkring beskrivelse af sort-niveauet f.s.v. angår omtalte Samsung, så er det IKKE rigtigt at sige at sort-niveauet skifter - men at sortnivauet er forskelligt afhængig af om du ser 50 hz kildemateriale ELLER 60 hz ditto - i din retorik får du det til at lyde som om at niveauet er kontinuerligt skiftende...og det er altså ikke sandt!

Og kære PhDream.....lad nu være med at fare i flint og bliv perfid over det jeg skriver - er du uenig hører jeg gerne derom.....i en sober tone. På forhånd tak.
Af Leviathan
Nu har jeg ikke et Samsung tv, så det har intet med at forsvare et bestemt produkt. Jeg skriver blot herinde, fordi dine udtalelser både er barnlige, usympatiske og overdrivende. Det lyder mere som om, du forsvarer dit valg af LCD, end at folk forsvarer valget af denne Samsung plasma. Men det må da også være ærgerligt for dig, at selv et defekt C7000 viser bedre sort end dit Sony ^^. Igen hvis du betegner dette som defekt, ja så er alle tv defekte i min optik. (Floating blacks på Panasonic, manglende mulighed for præcise farver på Philips, clouding på Sony osv osv.) Intet tv udnytter deres teknologi optimalt, hvilket i din diskurs dermed betyder, at alle tv må være defekte.

Seriøst en meget mærkelig diskurs du folder ud, men ok, du er jo uden for rækkevidde, så jeg stopper her.
Af PhDream
Jeg har skrevet alt hvad jeg har at skrive mht. emnet om defekte tv.

Jeg vil bare gøre det klart, at det ikke var mig, der startede hele "balladen". En eller anden nævnte "mit tv", hvilket faktisk er sket flere gange i tråden. Jeg bragte aldrig mit eget tv på banen. Jeg har heller ikke inddraget andre enkeltpersoner i diskussionen. Derimod har andre inddraget mig. Hvorfor? Det må de selv svare på...

Igen, at div. mennesker har problemer og komplekser over, at de har købt tv med defekter og dermed føler sig personligt ramt, er ikke min skyld.

Det er heller ikke min skyld, at brugere af div. Samsung plasma bliver røvrendt af Samsung, som ikke vil udbedre de samme fejl, som deres plasma har haft de sidste par generationer.

Jeg prøver at få folk til at åbne øjnene og indse, at de kun gør skaden værre ved at købe tv med defekter og lade som om defekterne ikke er der. Men ja, nogle gange er det svært at se skoven for bare træer. Det er så meget nemmere at lukke øjnene og følge med strømmen.
Af JesperAndersen
PhDream skrev:Jeg har skrevet alt hvad jeg har at skrive mht. emnet om defekte tv.

Jeg vil bare gøre det klart, at det ikke var mig, der startede hele "balladen". En eller anden nævnte "mit tv", hvilket faktisk er sket flere gange i tråden. Jeg bragte aldrig mit eget tv på banen. Jeg har heller ikke inddraget andre enkeltpersoner i diskussionen. Derimod har andre inddraget mig. Hvorfor? Det må de selv svare på...

Igen, at div. mennesker har problemer og komplekser over, at de har købt tv med defekter og dermed føler sig personligt ramt, er ikke min skyld.

Det er heller ikke min skyld, at brugere af div. Samsung plasma bliver røvrendt af Samsung, som ikke vil udbedre de samme fejl, som deres plasma har haft de sidste par generationer.

Jeg prøver at få folk til at åbne øjnene og indse, at de kun gør skaden værre ved at købe tv med defekter og lade som om defekterne ikke er der. Men ja, nogle gange er det svært at se skoven for bare træer. Det er så meget nemmere at lukke øjnene og følge med strømmen.
>suk<...du har vist endnu/stadig ikke forstået konteksten i de sidste mange indlæg :( jeg gi'r op...........slut herfra