Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af OVK
Hej, jeg vil gerne vide om der er nogen som har prøvet en Panasonic VT20 sammen med Canal Digital uden den externe digital-modtager. Sagen er den, at det rent teknisk skulle være muligt, men Panasonicen er ikke godkendt af Canal Digital (det er kun Sony og Sansung modeller)og i en mail siger C.D., at de ikke vil garanterer det virker, men på den anden side kan det godt være det gør det.
Så derfor er der nogen, som har erfaring med dette?[/b]
Brugeravatar
Af MigSelv
Det skulle meget gerne virke. Jeg mener, at brugeren Killroy herfra, har købt CA Modul samt kort til CD.
Brugeravatar
Af radiomand
Det virker fint, dog kun 100% med C.D. parring cam, hvis alm conax cam bruges kan den ikke decode alle HD kanalerne.
Af OVK
Jeg ser af de to svar, at Panasonic TX-PXXVT20E burde virke sammen med Canal Digital´s parrabol, hvis der monteres en Strong digital kortlæser og et C.D. programkort, men jeg er stadig lidt usikker.

Er der nogen på denne tråd, der bruger denne løsning?

De venlige svar fra "radiomand" og "migSelv" vil jeg gerne have uddybet, det er jo ikke sjovt at smide pengene ud til ingenting.
Brugeravatar
Af MigSelv
Du henvender dig til forhandler, beder om et pairing cam til CD. Oplysninger fra andre, siger at det virker.
Hvis du er heldig, kan du måske få en tilbageleveringsaftale, hvis det imod forventning ikke virker.
Brugeravatar
Af radiomand
Vi har et Panasonic TX-P50VT20E/TX-P42V20E i butikken og de køre med CD kort via Strong CD parring CAM, vi har testet med alm Conax cam, disse kan også køre med CD kort, men desværre ikke på alle HD kanaler, køre fint på alle SD kanaler.

Nej Panasonic er ikke godkendt til CD, et af krav fra CD til godkendelse af app. er at der skal være adult control 8) hvis tvét bruges i Norge, dette er der ikke i et Panasonic pt. der for er de ikke godkendt.
Af Killroy
hej efter de har flyttet deres test transponder signal ting eller hvad det hedder virker dte af røv i hvertfald hos os

langt hovedparten af HD kanalerne er med udfald

har læst på mange forums rundt om at Canal digital og Panasonic skulle have været i dialog om problemerne omkring det
og resultatet er at de hæver signalet endnu længre over VT20en rækkevide

jeg har ikke det vilde forstand på det så kan ikke forklare i dybten da jeg i bund og grund ikke ved hvad jeg snakker om
men det er noget med at HD sendes i højre MHz end tvet kan

før var det vist 10809 MHz hvor TVet vist max går til 10750
og nu har canal digital flyttet det til 11247

men ja kan være der er en her inde der har mere styr på det for ved ikke selv hvordan det hænger helt sammen :)

den første månede havde vi i hvertfald ingen problemer med at se HD kanalerne og så lavede de nogle ændringer og nu falder de ud hele tiden