Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mit 1 uge gamle Samsung 46c8705 slukkede pludselig mens jeg spillede playstation, efterfølgende siger den klik hvert 4 sekund, mens den røde lysdiode blinker i højre hjørne:-(( Har prøvet at tage strømmen fra tv'et, men den fortsætter med at klikke og blinke i lysdioden når jeg sætter strømmen til igen, uden billede!

Er der nogen der har et forslag til hvad der er galt?

Mvh Anders
Brugeravatar
Af Princesslea
det lyder som om det vil opdateres... hvis du ikke har så hent nyeste opdatering og læg på usb, eller kabel Ethernet og se om det gør noget...

hvis ikke ville jeg skynde mig og ringe til Samsung, da det er så nyt.
Af kennel
For mig lyder det lidt som et besøg af Samsungs Prestigeservice på tlf 70701970 hvis opdateringen da ikke lykkes.

mvh
Lars
sejer1976 skrev:Mit 1 uge gamle Samsung 46c8705 slukkede pludselig mens jeg spillede playstation, efterfølgende siger den klik hvert 4 sekund, mens den røde lysdiode blinker i højre hjørne:-(( Har prøvet at tage strømmen fra tv'et, men den fortsætter med at klikke og blinke i lysdioden når jeg sætter strømmen til igen, uden billede!

Er der nogen der har et forslag til hvad der er galt?

Mvh Anders
Hej.
Min er også ny,og har lavet samme nummer 2 gange-men jeg har da fået liv i den hver gang.
Har opdateret den,men kunne da godt tænke mig at vide hvorfor den gør det?

lrev
Af sejer1976
Jeg får mit byttet da det er under 2 uger gammelt. Ellers er muligheden at få samsung ud at lave det, gennem deres prestige service(den service gælder i 2 år).
Skriver når der sker mere i sagen. De kunne ikke sige noget om hvad problemet var. Men håber det er iorden på det nye, da det er et fantastisk fjernsyn.
Af ducati
hej,

Du har 14 dages fuldreturet. Spørgsmålet er bare om de har et på lager der hvor du har købt det.

Prestige Service kan man altid regne med. Men det er jo ikke sikkert de har delene på lager. :)