Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Netto har igen en Denver DVB-C tuner på tilbud, som desuden kan optage til USB. DEn koster 479 kr.

Jeg har søgt lidt på forummet, og det eneste, folk skriver om Denvers tunere, er, at de kan være lidt besværlige ved den første opsætning. Der er ingen, der kommenterer på optage-funktionaliteten.
Jeg er fx interesseret i at vide:
- om den optager korrekt i forhold til tiden udsendelsen sendes i, eller om man mister start eller slut af programmet
- om selve PVR-menuen er nem at anvende eller om det er besværligt at lægge planlagte optagelser ind.
- om den generelt er stabil, eller om man risikerer at den lukker ned inden eller midt i en optagelse.

Og hvad mener I? Er prisen attraktiv? Der skal jo lægges en harddisk oven i prisen.

Jeg overvejer den kun som PVR, jeg har indbygget DVB-C tuner i mit TV.

Mvh. Martin
Af mhca
Nå, jeg fandt en god tråd på Recordere.dk
http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... box-i-ftex

Jeg er dog ikke blevet mere sikker på, om jeg vil købe den, selvom tråden svarede på en masse af mine spørgsmål.

Ligeledes har jeg kun én HDMI port tilbage i mit TV, og den sidder i siden, så det bliver nok ikke ret kønt. Måske jeg bare skal vente og spare pengene indtil nyanskaffelse af 42-46" TV.