Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mundt
Sorry, de skriver nogle uger. Min mail var fra Samsung Danmark..
Af Bidstrup
Jeg har desværre heller ikke modtaget mine endnu :((

...og jeg købte sidst i november

?? nogen der har snakket med Samsung omkring dette!
Af Teknokraten
Så kom der svar fra Samsung

Hej
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.

I forbindelse med Shrek kampagnen er der ventetid på at få tilsendt Shrek filmene. Dog skal du være opmærksom på at du modtager en e-mail der bekræfter at du har registreret dit produkt til kampagnen. Har du ikke fået en sådan e-mail bedes du prøve at registrere igen. Har du fået e-mailen vil du uden tvivl få dine Shrek film, såfremt adresseoplysninger er korrekt indtastede.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller funderinger, er du velkommen til at kontakte os igen.

Så må man vist væbne sig med lidt mere tålmodighed...
Af Henrik T
Så lå der pakke i postkassen her til morgen med alle 4 Shrek film i 3D. Så mon ikke de snart er ude ved alle :)

Købte skærm i omkring 1 Dec.2010.
Af Teknokraten
Spændende, så håber jeg også snart at se et i postkassen :)
Af Teknokraten
...og min kom sgu også med posten i dag. Nice 8)
Af Kopite
På voucheren står der, at tilbuddet gælder indtil 15/3 2011, så der burde være tid nok :)

Til gengæld fik jeg ikke noteret serienummeret ned INDEN jeg hængte tv'et op på væggen og det S/N nummer som står på kassen er tilsyneladende ikke rigtigt...siden vil ihvertfald ikke godtage det. Nu er det ikke lige til at løfte en 63" ned fra væggen alene, så jeg må have fat i HI-FI Klubben - de mangler også at sende mig en faktura på dyret. På min bon står blot "ej udleveret" da jeg købte og betalte det i december men først fik det leveret i lørdags :(
Af metalgear
hvis du har plads så hold et spejl om bag ved tvet så kan du se det, det gjorde jeg. ;)
Af Kopite
Det er der ikke plads til! :D
Af calle3
prøv bare lige at skrive et p bagved serienummeret.. og se om registreringen godtager det.... jeg bøvlede også med at den ikke ville godtage serienummeret der var på min faktura, så jeg pillede TVet ned igen... og eneste forskel var et p til sidst, og så virkede det :-) et forsøg værd
Af Kopite
TAK CALLE!!!!! (B (tag nu ikke smiley'en FOR personligt ;) )

Det virkede sgu og jeg har fået en mail fra Samsung hvor de bekræfter! :) :) :)
Af calle3
he he ... glad for at jeg kunne hjælpe :p
Af Guldmann
Nogle der ved om dette tilbud gælder for alle Samsung skærme og ved alle forhandlere??

Jeg køber nemlig et Samsung UE46C7705 hos Elgiganten i morgen...
Af irma_n
så vidt jeg kan læse mig frem så er den offer ikke gældende mere - udløb d.31.12