Log ind med sociale netværk
13 jan 2011, 09:17
Så kom der svar fra Samsung
Hej
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
I forbindelse med Shrek kampagnen er der ventetid på at få tilsendt Shrek filmene. Dog skal du være opmærksom på at du modtager en e-mail der bekræfter at du har registreret dit produkt til kampagnen. Har du ikke fået en sådan e-mail bedes du prøve at registrere igen. Har du fået e-mailen vil du uden tvivl få dine Shrek film, såfremt adresseoplysninger er korrekt indtastede.
Hvis du har yderligere spørgsmål eller funderinger, er du velkommen til at kontakte os igen.
Så må man vist væbne sig med lidt mere tålmodighed...
Hej
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
I forbindelse med Shrek kampagnen er der ventetid på at få tilsendt Shrek filmene. Dog skal du være opmærksom på at du modtager en e-mail der bekræfter at du har registreret dit produkt til kampagnen. Har du ikke fået en sådan e-mail bedes du prøve at registrere igen. Har du fået e-mailen vil du uden tvivl få dine Shrek film, såfremt adresseoplysninger er korrekt indtastede.
Hvis du har yderligere spørgsmål eller funderinger, er du velkommen til at kontakte os igen.
Så må man vist væbne sig med lidt mere tålmodighed...
31 jan 2011, 18:50
På voucheren står der, at tilbuddet gælder indtil 15/3 2011, så der burde være tid nok
Til gengæld fik jeg ikke noteret serienummeret ned INDEN jeg hængte tv'et op på væggen og det S/N nummer som står på kassen er tilsyneladende ikke rigtigt...siden vil ihvertfald ikke godtage det. Nu er det ikke lige til at løfte en 63" ned fra væggen alene, så jeg må have fat i HI-FI Klubben - de mangler også at sende mig en faktura på dyret. På min bon står blot "ej udleveret" da jeg købte og betalte det i december men først fik det leveret i lørdags
Til gengæld fik jeg ikke noteret serienummeret ned INDEN jeg hængte tv'et op på væggen og det S/N nummer som står på kassen er tilsyneladende ikke rigtigt...siden vil ihvertfald ikke godtage det. Nu er det ikke lige til at løfte en 63" ned fra væggen alene, så jeg må have fat i HI-FI Klubben - de mangler også at sende mig en faktura på dyret. På min bon står blot "ej udleveret" da jeg købte og betalte det i december men først fik det leveret i lørdags
31 jan 2011, 20:50
prøv bare lige at skrive et p bagved serienummeret.. og se om registreringen godtager det.... jeg bøvlede også med at den ikke ville godtage serienummeret der var på min faktura, så jeg pillede TVet ned igen... og eneste forskel var et p til sidst, og så virkede det :-) et forsøg værd
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto