Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af elgrande
Samsung havde noget med at man kunne få 8 blu-ray film hvis man købte deres produkt.. Er der nogle der har modtaget dem ??
Af woergaard
Jeg har bestilt mine primo januar. Har ikke modtaget dem endnu.
Af elgrande
Sendte mit "kort " den 19/12-2010.. og har ikke hørt noget siden .. derfor denne tråd.. kunne jo ske det var en enlig svale..
Af BrianJTQ
Jeg har registreret mig den 31/12 og har ligeledes ikke modtaget noget
Af Mr.Banana
Har modtaget filmene for ca. 14 dage siden.
Registreret mig i starten af december.
Af Bluesman
Ja så er det åbentbart min tur :o Har idag modtaget mine film
Af BetteBent
Ja...og mine film kom i går med posten. Blev bestilt mellem jul og nytår 2010 :)
Brugeravatar
Af 3Dbenny
elgrande skrev:Sendte mit "kort " den 19/12-2010.. og har ikke hørt noget siden .. derfor denne tråd.. kunne jo ske det var en enlig svale..
Hej

Jeg har modtaget mine.
I skal ikke sende noget kort, i skal registere jer på www.samsung.dk/bluray/campaign ELler http://3dled-tv.dk/campaign/bluray?cid= ... uray_20001 og modtage en mail, hvis i ikke har fået denne skal i reg jer igen tror jeg. eller prøv at ring til deres support, det kan være de kan hjælpe. eller butikken hvor i har købt produktet. mener der står på min voucher at man kan reg sig ind til den 14 Marts.

Jeg modtog en box med alle filmene i.

3Dbenny
Af Nicki06
Hej

Hvor finder man den voucher kode, for har købt Samsung BD-6900 hifiklubben i januar.. Men fandt ikke nogle voucher da jeg pakket den op.

/Nicki
Af klog_joe
Jeg ved man kan google sig til voucher koden hvis man gerne vil have den - alternativt kan du også finde et link til den her et sted på forum. Den gælder for de 4 shrek film og kan indløses indtil d. 15 marts.
Af BetteBent
klog_joe skrev:Jeg ved man kan google sig til voucher koden hvis man gerne vil have den - alternativt kan du også finde et link til den her et sted på forum. Den gælder for de 4 shrek film og kan indløses indtil d. 15 marts.
Samtidig med voucher koden skal du indtaste serienummeret på det produkt som du har købt...