Log ind med sociale netværk

16 jan 2011, 23:16

den demo hos wupti kunne meget vel være den jeg har sendt tilbage... Så håber jeg ikke du er for lydhør over for buzz 
Men ja klart en lækker pris for det tv.

Men ja klart en lækker pris for det tv.
TV: Samsung PS50C7705c / UE46C6005c / LE40A557 / LG 50PK950n + Soundbar + 5:1 Bose
PC: i7 920 C0 / LGA1366 / 285GTX + 480GTX / 6GB DDR3 / 2x Intel SSD Raid 0 / Tagan 850W / 46* led as monitor

PC: i7 920 C0 / LGA1366 / 285GTX + 480GTX / 6GB DDR3 / 2x Intel SSD Raid 0 / Tagan 850W / 46* led as monitor
									  19 jan 2011, 09:13

LG 50PK950N er længere nede ved justbuyit.dk
Kunne det ikke være en ide at omdøbe tråden til bare "Spotpriser" så tilbud i løbet af hele året bliver vist? Kan godt se hvis det kræver for meget arbejde for admin, men hvis medlemmerne er aktive med at poste tilbudene er det jo "bare" at copy/paste et link

Kunne det ikke være en ide at omdøbe tråden til bare "Spotpriser" så tilbud i løbet af hele året bliver vist? Kan godt se hvis det kræver for meget arbejde for admin, men hvis medlemmerne er aktive med at poste tilbudene er det jo "bare" at copy/paste et link
									  24 jan 2011, 21:28

Nu fik jeg mit, og der er ikke noget at udsætte her.  
  ingen buzz  
  så alt i alt et super godt køb syntes jeg.
Og nu har de et mere http://www.wupti.com/Produkter/wupti-ou ... C7705.html kan jeg se, så er det jo blot om man tør løbe chancen, og håbe at man får noget godt 8)

Og nu har de et mere http://www.wupti.com/Produkter/wupti-ou ... C7705.html kan jeg se, så er det jo blot om man tør løbe chancen, og håbe at man får noget godt 8)
									  26 jan 2011, 13:20

Samsung 50" 3D Plasma-TV PS50C685
inkl.
Samsung BP-C5900 3D blu-ray afspiller
3 par 3D briller og filmpakke
Gammel teknik
  men rigtig god pris  

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=61 ... 3EEB25CF18

inkl.
Samsung BP-C5900 3D blu-ray afspiller
3 par 3D briller og filmpakke
Gammel teknik
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=61 ... 3EEB25CF18
									  26 jan 2011, 13:24

Har ikke gidet at undersøge 3D-modeller, men det virker da vildt billigt.

01 feb 2011, 17:50

Hifiklubben til 10799,-

Guldmann skrev:Samsung UE46C7705XXE netop sat ned til 11049,- hos Elgiganten.http://www.hifiklubben.dk/produkter/fla ... sma-tv.htm
Det må siges at være en god pris...
Hifiklubben til 10799,-
									  06 feb 2011, 22:51

Der er en grund til, at det er "januar tilbud" og de nye modeller er - som anført i introen - på trapperne. 
Jeg har fortsat en kæmpekasse af et billedrørsfjernsyn og skal købe min første fladskærm (ja, ydmygelsen fra vennerne ER blevet for stor!).
Er det dumt at investere i et TV nu?
Det er klart, at man altid liiiige kan vente på den næste model/opdatering m.v. men er der ide i at vente en måned eller to? Bliver priserne på de nuværende modeller dumpet?
Jeg er opmærksom på, at dette indlæg er en smule udenfor emnet, men finder det dog stadig relevant.

Jeg har fortsat en kæmpekasse af et billedrørsfjernsyn og skal købe min første fladskærm (ja, ydmygelsen fra vennerne ER blevet for stor!).
Er det dumt at investere i et TV nu?
Det er klart, at man altid liiiige kan vente på den næste model/opdatering m.v. men er der ide i at vente en måned eller to? Bliver priserne på de nuværende modeller dumpet?
Jeg er opmærksom på, at dette indlæg er en smule udenfor emnet, men finder det dog stadig relevant.
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto