Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har har besluttet mig for at købe en ny fladskærm, og valgt det skal være LED.
Jeg har nu kigget på de to førnævnte.
Ud fra hvad jeg kan se, kan jeg tilslutte min USB-HD til dem, og se film derfra.
Men jeg kan ikke se hvilke formater de understøtter.
Lige nu har jeg en WDTV Live, som jeg bruger til at afspille film fra. Båda fra USB og fra lokalnetværket.
Og den understøtter ISO-filer.
Jeg vil allerhelst kunne afskaffe min WDTV Live, og så køre ISO-filerne fra TV.
Kan en af disse modeller det.
Af Tucker
Der kommer opdateret modeller fra Sony i februar/marts, så det kan være en god ide at vente.
Af PhDream
Der er ingen TV på markedet, der understøtter .iso filer. Jeg kan med 99% sikkerhed sige, at der heller ikke vil være nogle TV med den funktionalitet indenfor de næste 2-3 år. Der er bare ikke så stor efterspørgsel efter netop den funktion.

Der er heller ingen TV på markedet, der har den funktionalitet som en WD TV (eller en anden god medie-afspiller) har, og det vil der heller ikke være i den nærmeste fremtid.

Producenterne lægger jo de fleste af deres kræfter i billede, 3D, design, video-on-demand, osv. Ja, mange tilbyder efterhånden afspilning af div. formater, men det bliver aldrig så godt som med en separat boks.
Af toft98
PhDream skrev:Der er ingen TV på markedet, der understøtter .iso filer. Jeg kan med 99% sikkerhed sige, at der heller ikke vil være nogle TV med den funktionalitet indenfor de næste 2-3 år. Der er bare ikke så stor efterspørgsel efter netop den funktion.

Der er heller ingen TV på markedet, der har den funktionalitet som en WD TV (eller en anden god medie-afspiller) har, og det vil der heller ikke være i den nærmeste fremtid.

Producenterne lægger jo de fleste af deres kræfter i billede, 3D, design, video-on-demand, osv. Ja, mange tilbyder efterhånden afspilning af div. formater, men det bliver aldrig så godt som med en separat boks.
Ja så kan det jo næsten være ligemeget hvilken en jeg vælger, ud fra de krav jeg stiller.
Takker for svaret..
Af THM
vil mene EX710 er den bedste billedperformer af de to, hvis det har noget at sige ;)
Af pet
jeg vil klart vælge sony men jeg vil nok vente til det nye NX720 kommer
hvis du har alle dine film liggende på din pc og gerne vil se dem på dit nye tv
kan du brug en PS3 som media Server det eneste du skal gøre er at installere et
lille program på den pc som hedder ps3server dette er et gratis program
når du har gjort dette kan du se alle dine film på din skærm og kan du enda
gøre tråd løst ( WIFI ) 8) :D
Af pet
jeg vil klart vælge sony men jeg vil nok vente til det nye NX720 kommer
hvis du har alle dine film liggende på din pc og gerne vil se dem på dit nye tv
kan du brug en PS3 som media Server det eneste du skal gøre er at installere et
lille program på den pc som hedder ps3server dette er et gratis program