Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Blaath
Hej jeg har bestilt et tv fra www.e-hjem.dk igennem en firma aftale ved mit arbejde.
Nogen som har købt noget fra dem engang?

Jeg bestilte et tv i fredags, og ja jeg afventer stadig en bekræftigelse af at de sender mit tv. Så idag da jeg går ind og kigger, så mangler tvet inde på deres hjemmeside. Syntes bare det var lidt mistænksomt:-(

Men godt eller dårligt at sige om www.e-hjem.dk?
Af Colt
http://www.trustpilot.dk/review/e-hjem.dk

Der er lidt erfaringer med dem
Af Blaath
Ahh det ser da ud til de klare sig godt. Dog er der nogen lidt dårlige reviews, men igen alle firma har da også sine uheldige sager.

Tak for info :-)
Brugeravatar
Af Princesslea
De får ihvertfald en lunken anmeldelse på trustpilot: www.trustpilot.dk/review/e-hjem.dk

Jeg vil dog sige at de svarer de folk som har negativ omtale, så de virker trods alt seriøse...

reg: hov jeg var vidst lidt for langsom der :)
Af Blaath
Ja desværre.. Men igen der er også mange der er tilfredse..
Så lige der inde at hvis noget ikke er på listen der inde, så er der ikke nogen tv igen. Øv også at jeg ser efter jeg har bestilt tv at det nu er fjernet på listen. Så håber fandme det er mig der har fået det sidste:-)
Af Exido
Jeg har selv købt mit Philips tv gennem dem, der var rigtig god service, de leverede selv tv'et da jeg boet tæt på.

Så jeg har kun positivt at sige om e-hjem