Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Helmø
Jeg har købt et LE40C755 - har dog ikke fået det endnu. Jeg kan se at man kan downloade en App til min Android telefon som gør at man kan fjernstyre TVet. Fungerer dette kun hvis man også har købt en Wifi-dongle - eller virker det også via den kablede forbindelse (hvis man som mig har trådløs router)?

Skal man købe en "Samsung" dongle - eller er der nogle der har erfaringer med andre billigere modeller?
Af netfors
Er det en android app, eller er det samsung app du mener? Jeg har en Samsung Galaxy S, og der har jeg en app der kan styre mit PS50C7705 8)
Men denne app er fra Samsung og ikke fra andoid marked. Så jeg tror ikke den virker på alle android telefoner?

Mht dit spørgsmål. Den app jeg har virker fint, med kabel til tv'et, og en trådløs router :D
Af Helmø
Undskyld - det var selvfølgelig Samsung App jeg mener - har selv en Galaxy S.

Glædeligt at høre at man kan styre fjernsynet via kablet forbindelse til en trådløs router :)
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Helmø skrev:Undskyld - det var selvfølgelig Samsung App jeg mener - har selv en Galaxy S.

Glædeligt at høre at man kan styre fjernsynet via kablet forbindelse til en trådløs router :)
Hej

Du kan hente den her

http://www.samsung4ever.dk/Qwerty%20Remocon%201.0.apk

3Dbenny