Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels.

Jeg står og vakler mellem et af disse tv, men jeg har svært ved at finde forskellen på dem. I følge LG's hjemmesiden kan jeg ingen finde, men der må da være nogen.

Så alle jer kloge hoveder derude, må gerne komme med forskellene på disse to, da PK750 virker noget billigere :-)

På forhånd tak.
Mvh. Michael Kirkelund
Af JayJay666
Er ikke helt sikker, men så vidt jeg husker er der 2 stk USB og RJ45 på 760
Af mkirkelund
casper.bang skrev:PK760 er forberedt til Wifi via USB-dongle (hvorfor der er 2 USB stik). Den har desuden en ekstra HDMI-port og understøttelse af trådløs A/V, Bluetooth, NetCast til internetfunktionalitet, DLNA og Skype.

Info via research fra utallige websider, bekræftet af f.eks. denne side: http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1264244494
Mange tak for svar. Umiddelbart er det heller ikke ting som har nogen betydning for mig.

Kan du fortælle mig hvad forskellen er på PK750 og PK550? Umiddelbart kan jeg se at begge kommer med THX billledeprofil og mulighed for at afspille medier via USB porten.

Der er selvfølglig designet som er anderledes, men er der andre ting?
Af casper.bang
mkirkelund skrev:Kan du fortælle mig hvad forskellen er på PK750 og PK550? Umiddelbart kan jeg se at begge kommer med THX billledeprofil og mulighed for at afspille medier via USB porten.

Selve panelet skulle have en anden coating og/eller have lagene tættere sammen, for bedre sort-niveauer. Dette + features + bedre design er, i mit tilfælde, 1200 kr værd.
Af mkirkelund
casper.bang skrev:
mkirkelund skrev:Kan du fortælle mig hvad forskellen er på PK750 og PK550? Umiddelbart kan jeg se at begge kommer med THX billledeprofil og mulighed for at afspille medier via USB porten.

Selve panelet skulle have en anden coating og/eller have lagene tættere sammen, for bedre sort-niveauer. Dette + features + bedre design er, i mit tilfælde, 1200 kr værd.
Ja. Kan godt se prisforskellen er minimal taget de ting i betragtning. Tak for svar. :-)