Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kolvig
Hejsa...

Jeg står lidt i ingenmandsland. Da jeg lige har ladet min Samsung PS63C7705 blive afhentet.

Og da LG først kommer med deres LW650W serie til maj, bliver jeg nød til at have noget stående indtil da.

Jeg har fået tilbudt en Pioneer 6090H 1 år gammel og fortsat med 3 års forhandler garanti. Den skærm skal jeg give kr. 18.000,- hvilket jeg selv synes er lige i overkanten. Men det jo nok fordi det jo er mig der skal have pengene op af lommen...:-)

Planen er jo at sælge Pioneer'n videre (samme pris), når LG kommer med den deres nye modeller.

Hvad siger I - er det holdbart?
Af MKT
Prisen passer vel meget godt med hypotesen om at brugt elektronik = 50%. Om den kan holde den pris i 4-5 måneder kommer vel an på hvor pludseligt du ender med at skulle af med den.
Af Kolvig
Jeg tror skam sagtens den kan holde prisen.... Altså ment sådan, at hvis den er X antal kroner værd idag, så tror jeg også at skærmen er det værd om et halvt år?

Det er bare om den ikke er for dyr?..... Vedkommende der sælger, siger at den kostede kr. 46.000,- for et år siden!..... Det kan jeg nu heller ikke få helt til at pssse..
Brugeravatar
Af hans123
er skærmen velholdt og uden fejl

Ja så syntes jeg det er en ok pris

Det er jo en af de bedste skærme der findes
Af wcc
tror ikke du kan få så meget for et tv der ikke laves mere, og med de priser der er på nye tv idag som har digital modtager ,internet osv. så tror jeg ikke du kan holde pengene hjemme. pioneer eller ej så er det en gammel model.
Af Kolvig
Skærmne skulle være som ny og som sagt med en ekstra forhandler garanti, hvor der resterer fortsat 3 år.

Med hensyn til kvaliteten. Så synes jeg fortsat man læser at den fortsat slår alt på markedet. Selv Panasonic's nyeste topmodel VT20, skulle ikke have lige så godt et 2D billede og det selvom de er bygget på samme teknologi. Men det har vidst noget med VT20 kan jo også vise 3D og den feature forringer vist 2D kvaliteten en anelse.

Puh, jeg synes den er svær!
Af Mysen
Kolvig skrev:VT20 kan jo også vise 3D og den feature forringer vist 2D kvaliteten en anelse.
Tvært imod giver det faktisk et tiltrængt skub til lysstyrken på en plasmamodel. Desuden er alle de bedste modeller i år med 3D.

Hvis du alligevel skal have VT30 om nogle måneder, så tror jeg den holder prisen bedre end så mange andre nye modeller. Du kan jo også bare købe et lille billigt tv, så risikerer du jo ikke så meget. Jeg synes 18.000 er meget for en midlertidig løsning.
Af tommyaa
DYRT???, jeg synes det er billigt, især hvis der medfølger beslag og højttaler, Jeg har den selv og for ca 1,5år siden er den købt til 31500kr , min far har en magen til som er fra slut 08 og kvittering lyder på over 50.000 med forsikring osv. desuden er det efter min mening det bedste billede du kan få pt......

Du må også tænke på det er MEGET begrænset hvad der er til salg af disse pioneer 60" skærme og de er jo lidt kult da det er den sidste pioneer og den største....

Jeg er ihvertfald HELT VILD glad for min.....bevarres der manger en dvb-c tuner, og tuneren er lidt langsom, ingen 3d, men ren billedkvalitet og design er den for lækker....
Af tommyaa
Så lige første indlæg igen, sælge pioneer når lg kommer med nye modeller.....øhhh okay..
Brugeravatar
Af hans123
så kan den jo bare sættes til salg her :-)
Af Kolvig
Vil du da gerne købe?