Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nve
Er der nogle der har prøvet at afspille 3d indhold fra den?

Mvh
Nve
Af McNeil
Jeg må indrømme jeg hælder mest til 2TB udgaven, da jeg ikke har brugt for alle de der internet features...
Af McNeil
Hvad skete der så lige... så blev Boxee bragt på banen... Er den så meget bedre end WD TV? altså igen, de der internet features er jeg ret ligeglad med, men understøtter de samme fil-typer? For sagen er jo at jeg så skal have mig en ekstern harddisk sat til min Boxee, og er der nogen der ved hvordan Torrent delen fungerer på den?

Jeg synes denne jungle bliver vildere og vildere...
Af McNeil
Nu faldt jeg lige over en Popcorn Hour A-110 med 1 TB harddisk... Det virker jo som den perfekte løsning, da den både fungerer som en NAS server med torrent protokol + en medieafspiller... Men er der nogen der ved om man kan sætte mere end 1 TB harddisk i?
Af McNeil
Denne tråd kan godt ses bort fra. Henviser til tråden "Forskel på Popcorn Hour"
Af Linnebjerg
Hejsa..

Jeg har lige et par spørgsmål...

Jeg er totalt "grøn" hvad medieafspillere angår. men hvis man køber den her: Western Digital TV Live Hub 1TB..

1: hiver man så film, musik m.m over fra sin pc via usb og kan afspille dem på sit tv, både trådløst eller via et medfølgende kabel, uden der skal tilsluttes andet end medieafspilleren??

2: Vælger man, i menuen på wd, via sin tv remote eller kun via den medfølgende??

3: Hvis 1tb er for lidt, kan man så slutte en ekstern harddisk til wd og køre film m.m igennem den??

hvis der er en der, udover at svare på spørgsmålene, kan fortælle lidt mere om medieafspillere vil det være kanon:)
Af Linnebjerg
Tak for svaret.

Hvad kan netgear bedre end wd? Kan godt lide der er plads på wd til film m.m

jeg har ikke det store behov for at gå på nettet m.m.

er den wd ikke god til prisen?

Der skal bare ligges film på så ungerne kan vælge derfra..
Af Neglen
Jeg overvejer også stærkt at forære mig selv WD'en som en tidlig julegave, men er ret meget i tvivl om, hvad den egentlig kan.

Jeg elsker tanken om at kunne afspille stort set alle formater på mit tv - er simpelthen så træt af, at mkv-filer kræver så meget bøvl.

Har dog lige 2 spørgsmål:

1. Er det muligt at tilslutte et stereoanlæg og afspille musik fra WD'en uden at tænde fjernsyn? (Hvis ja, hvordan bladre man så i menuerne? iPhone app?).

2. Kan jeg optage tv på WD'ens HD og indstille den til at optage eks. samme tv-serie hver uge?

Hvis den ikke kan klare de 2 ovenstående opgaver, hvad leder jeg så efter....?

På forhånd tak

Kasper :)
Af lgowner
Neglen skrev:Jeg overvejer også stærkt at forære mig selv WD'en som en tidlig julegave, men er ret meget i tvivl om, hvad den egentlig kan.

Jeg elsker tanken om at kunne afspille stort set alle formater på mit tv - er simpelthen så træt af, at mkv-filer kræver så meget bøvl.

Har dog lige 2 spørgsmål:

1. Er det muligt at tilslutte et stereoanlæg og afspille musik fra WD'en uden at tænde fjernsyn? (Hvis ja, hvordan bladre man så i menuerne? iPhone app?).

2. Kan jeg optage tv på WD'ens HD og indstille den til at optage eks. samme tv-serie hver uge?

Hvis den ikke kan klare de 2 ovenstående opgaver, hvad leder jeg så efter....?

På forhånd tak

Kasper :)
1a. Ja, den kan sættes til anlægget via optisk , eller direkte via HDMI kablet.
1b. nej, du får svært ved at styre musikken uden tv tændt.

2. på nogle PVR modtagere, kan man dele netværks folder og optage direkte på en NAS, sådan vil din WDTV fungere, den har ingen tv tuner, så du kan ikke optage direkte.

der findes denne FANTEC Twin DVB-T (virker så ikke til boxer)
alternativt er du ovre i mediacenter løsninger mener jeg.

Samsung har også en Twin dvb-t tuner løsning som kan fåes i elgiganten. og med SmartTv , smarttv delen skal du nok ikke lægge værdi i.
Af Neglen
Takker for et rigtig godt svar ;)