20 jan 2011, 06:11
Log ind med sociale netværk
20 jan 2011, 12:46
netfors skrev:Her er listen fra Western DigitalJeg kigger listen igennem![]()
http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg ... 1#wireless
20 jan 2011, 15:18
Jeg har både en WD TV Live og en WD TV Live Hub. I dem begge benytter jeg denne:
http://www.shg.dk/Netvaerksadapter%28Ne ... 87423.html
Den koster næsten intet men kører fint.
http://www.shg.dk/Netvaerksadapter%28Ne ... 87423.html
Den koster næsten intet men kører fint.
21 jan 2011, 18:16
Hvad skete der så lige... så blev Boxee bragt på banen... Er den så meget bedre end WD TV? altså igen, de der internet features er jeg ret ligeglad med, men understøtter de samme fil-typer? For sagen er jo at jeg så skal have mig en ekstern harddisk sat til min Boxee, og er der nogen der ved hvordan Torrent delen fungerer på den?
Jeg synes denne jungle bliver vildere og vildere...
Jeg synes denne jungle bliver vildere og vildere...
23 jan 2011, 00:58
Nu faldt jeg lige over en Popcorn Hour A-110 med 1 TB harddisk... Det virker jo som den perfekte løsning, da den både fungerer som en NAS server med torrent protokol + en medieafspiller... Men er der nogen der ved om man kan sætte mere end 1 TB harddisk i?
01 okt 2011, 23:15
Hejsa..
Jeg har lige et par spørgsmål...
Jeg er totalt "grøn" hvad medieafspillere angår. men hvis man køber den her: Western Digital TV Live Hub 1TB..
1: hiver man så film, musik m.m over fra sin pc via usb og kan afspille dem på sit tv, både trådløst eller via et medfølgende kabel, uden der skal tilsluttes andet end medieafspilleren??
2: Vælger man, i menuen på wd, via sin tv remote eller kun via den medfølgende??
3: Hvis 1tb er for lidt, kan man så slutte en ekstern harddisk til wd og køre film m.m igennem den??
hvis der er en der, udover at svare på spørgsmålene, kan fortælle lidt mere om medieafspillere vil det være kanon:)
Jeg har lige et par spørgsmål...
Jeg er totalt "grøn" hvad medieafspillere angår. men hvis man køber den her: Western Digital TV Live Hub 1TB..
1: hiver man så film, musik m.m over fra sin pc via usb og kan afspille dem på sit tv, både trådløst eller via et medfølgende kabel, uden der skal tilsluttes andet end medieafspilleren??
2: Vælger man, i menuen på wd, via sin tv remote eller kun via den medfølgende??
3: Hvis 1tb er for lidt, kan man så slutte en ekstern harddisk til wd og køre film m.m igennem den??
hvis der er en der, udover at svare på spørgsmålene, kan fortælle lidt mere om medieafspillere vil det være kanon:)
Det her er sku da forvirrende :-)
02 okt 2011, 13:34
Her er en fornuftig oversigt over de forskellige medie afspillere der er på markedet.
http://www.iboum.com/net-media-players.php
Jeg vil forslå dig at overveje en Netgear NeoTV.
http://www.iboum.com/net-media-players.php
Jeg vil forslå dig at overveje en Netgear NeoTV.
02 okt 2011, 14:11
Tak for svaret.
Hvad kan netgear bedre end wd? Kan godt lide der er plads på wd til film m.m
jeg har ikke det store behov for at gå på nettet m.m.
er den wd ikke god til prisen?
Der skal bare ligges film på så ungerne kan vælge derfra..
Hvad kan netgear bedre end wd? Kan godt lide der er plads på wd til film m.m
jeg har ikke det store behov for at gå på nettet m.m.
er den wd ikke god til prisen?
Der skal bare ligges film på så ungerne kan vælge derfra..
Det her er sku da forvirrende :-)
10 okt 2011, 23:33
Jeg overvejer også stærkt at forære mig selv WD'en som en tidlig julegave, men er ret meget i tvivl om, hvad den egentlig kan.
Jeg elsker tanken om at kunne afspille stort set alle formater på mit tv - er simpelthen så træt af, at mkv-filer kræver så meget bøvl.
Har dog lige 2 spørgsmål:
1. Er det muligt at tilslutte et stereoanlæg og afspille musik fra WD'en uden at tænde fjernsyn? (Hvis ja, hvordan bladre man så i menuerne? iPhone app?).
2. Kan jeg optage tv på WD'ens HD og indstille den til at optage eks. samme tv-serie hver uge?
Hvis den ikke kan klare de 2 ovenstående opgaver, hvad leder jeg så efter....?
På forhånd tak
Kasper
Jeg elsker tanken om at kunne afspille stort set alle formater på mit tv - er simpelthen så træt af, at mkv-filer kræver så meget bøvl.
1. Er det muligt at tilslutte et stereoanlæg og afspille musik fra WD'en uden at tænde fjernsyn? (Hvis ja, hvordan bladre man så i menuerne? iPhone app?).
2. Kan jeg optage tv på WD'ens HD og indstille den til at optage eks. samme tv-serie hver uge?
På forhånd tak
Kasper
12 okt 2011, 18:04
1b. nej, du får svært ved at styre musikken uden tv tændt.
2. på nogle PVR modtagere, kan man dele netværks folder og optage direkte på en NAS, sådan vil din WDTV fungere, den har ingen tv tuner, så du kan ikke optage direkte.
der findes denne FANTEC Twin DVB-T (virker så ikke til boxer)
alternativt er du ovre i mediacenter løsninger mener jeg.
Samsung har også en Twin dvb-t tuner løsning som kan fåes i elgiganten. og med SmartTv , smarttv delen skal du nok ikke lægge værdi i.
Neglen skrev:Jeg overvejer også stærkt at forære mig selv WD'en som en tidlig julegave, men er ret meget i tvivl om, hvad den egentlig kan.1a. Ja, den kan sættes til anlægget via optisk , eller direkte via HDMI kablet.
På forhånd tak
Kasper
1b. nej, du får svært ved at styre musikken uden tv tændt.
2. på nogle PVR modtagere, kan man dele netværks folder og optage direkte på en NAS, sådan vil din WDTV fungere, den har ingen tv tuner, så du kan ikke optage direkte.
der findes denne FANTEC Twin DVB-T (virker så ikke til boxer)
alternativt er du ovre i mediacenter løsninger mener jeg.
Samsung har også en Twin dvb-t tuner løsning som kan fåes i elgiganten. og med SmartTv , smarttv delen skal du nok ikke lægge værdi i.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto