Ja, VT20 kan slet ikke sammenlignes med V20 der bruges en helt anden forsfor og det er et bedre 2D TV end V20.
Jeg forstår mig stadig ikke på at man vil vælge et TV fra fordi det har noget "ekstra"
Folk har fået en helt forkert opfattelse af det at købe TV i forhold til om det har 3D eller ej.
Jeg tror det skyldes at man i starten udelukkende havde valgt fra samtlige producenter kun at tilføje 3D teknikken på topmodellerne, altså de dyreste.
Så fik forbrugerne en opfattelse af at, samtidig med at det blev kraftigt reklmaret med som ny teknologi, at det udelukkende var dette forbrugeren fik for de ekstra penge det meget dyre TV kostede.
Men i praksis er det jo den teknologi som samtidig forbedre 2D delen som er nødvendigt for 3D der gør TVet meget dyre end de billigere modeller og ikke 3D teknikken i sig selv.
Så jeg forstår sådan set godt forbrugeren blev ladt tilbage med denne idé om at det jo måtte være alt det her 3D snak som gjorde at man skulle betale mere for et 3D tv netop fordi det også kun blev implemeteret i de dyreste modeller.
Det er faktisk sørgeligt, fordi det er samtidig med til at bibringe at teknologien ikke udbredes, fordi folk der "ligeglade" med den, netop ikke er ligeglade, de fravælger den i troen om at de så spare nogle penge udelukkende uden at få et dårligere TV.
Jeg forstår derfor ikke når folk ved at de samtidig får et mindre godt ydende TV, derfor vælger noget fra som jo er intet betydende for dem i forhodl til at de samtidig får et mindre godt TV som elelrs var kriteret for at man netop havde kik på en model som havde de features og specifikationer man ville have.
Det giver jo ingen mening
G20 og GT20 er ikke ens, GT20 har nogle features som ikke er i G20.
Så igen er der tale om 2 forskællige TV selvom man ser bort fra 3D delen.
Eller også er problemmet netop at folk ikke får oplyst eller ved at rent faktisk får et mindre godt TV med færre ydelse og måske features at de ligefrem fravælger 3D
Jeg høre også specielt folk sige at fordi man har hørt eller man har en idé om at teknologien er et flop eller blot noget midlertidigt "haløj" så er man bange for at hoppe med på "bølgen" dette ser jeg som en form for angst for at være anderledes og heltst følge normalen.
Chesses mand, vælg dog med eget hjerte i stedet f or at følge en eller anden dille.
Det er jo ikke ligefrem din tøjstil som du skal ud og vise frem på strøget.
Det står hjemme i stuen, så du kan have din egen lille hemmelighed helt i fred

Mvh.
Jingle