Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kozz
Godaften :)

Jeg vil gerne have et par Pixar film på BD. (bd rocks 8) )
Men desværre ser det ikke ud til, at CARS/BILER (ej heller find nemo), kan købes i DK på BD.

Men på amazon.uk, har jeg fundet CARS på BD. Det er jo region B og skulle der med kunne afspilles i min Panasonic BD65. Men hvad med dansk tale på filmen? De små i huset, vil gerne have den på dansk.
Af Kozz
Tak for det :)

Man kan undre sig over alle de "lortetitler", som rask væk udkommer på BD. At ALLE Pixar film ikke kan fås i DK på BD, er da en lettere skandale O_O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det lader til at Cars/Biler er udgået. Disney sælger kun deres titler i en kort periode hvorefter man må vente på at de kommer igen. Find Nemo har dog ikke været udgivet endnu, så det er grunden til at du ikke kan finde den. Vi har ventet på den i adskillige år nu. Et godt råd er at slå til med det samme hvis der er en titel du gerne vil have fra Disney. Det er limited editions alle sammen...

Jeg nåede selv at få Biler for et års tid siden hvor der var rigeligt af dem.
Af Kopite
Jeg mener da lige at have set "Cars" på bluray i Fona...?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
For nyligt? Som sagt, så har den været udgivet på BD (jeg nåede selv at købe den fra Blockbuster), men oplaget er vist ved at være tømt, så der skulle ikke være flere af dem.

Det er meget typisk Disney, at de kun udgiver filmene i en begrænset periode for derefter at satse på andre film i deres sortiment. I år kommer der igen en del genudgivelser af ældre klassikere på BD, men så vidt jeg kan se så er "Find Nemo" stadig ikke med på listen.
Af Kopite
Jeg mener at det var i sidste uge....skal nok lige tjekke en ekstra gang :)
Af Kopite
:(
Sorry! Det var Bolt....men de starter da begge med B ;)

Spøg til side....det er faktsik muligt at få Biler på bluray: http://cdon.dk/film/luxo_lampe_pixar_bo ... 9-12774087

Det burde være muligt at finde den billigere - jeg fik fat i den i en Kvickly til 500 (B

Ellers er det ned i den lokale brugt-biks og se om den skulle være dér!