Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dexter
Vær hilsen :)

Efter køb af ny lejlighed ryger min LG 42SL8000 ind i soveværelset og jeg skal ud og finde mig en 47'er til stuen. skærmen skal bruges til lige dele tv, film og ps3.

Jeg har set mig lidt lun på LG's 47LE5310, som jeg fandt til 6.600. Jeg har ikke kunne finde butik der har det udstillet, og det er lidt sparsomt med anmeldelser/meninger om skærmen rundt omkring på nettet.

Mit spørgsmål går derfor på
1: Hvordan vil kvaliteten være ift. min nuværende SL8000 -som jeg i øvrigt er glad for.
2: Har I nogle kommentarer til om value for money. Jeg syns selv det ligner en fin pris..?

Mvh
Kasper
Af dexter
Jeg kan se at LG har også har en model der hedder 47LE530N. Den bliver beskrevet på deres danske hjemmeside.
Når man søger efter 47LE310 på den danske hjemmeside kommer der ikke noget resultat.

http://www.lg.com/dk/tv-audio-video/tv/ ... LE530N.jsp

47LE310 kommer ved en søgning på google frem med LG's Australske hjemmeside.

http://www.lg.com/au/tv-audio-video/tel ... LE5310.jsp

Ud fra specifikationerne, ser de to tv ud til at være et og samme. Kan det tænkes der er en dansk model (47LE530N) og en australsk model (47LE5310)? Og kan det passe at der ikke er nogen forskel, ud over tv'ets navn?

Mvh
Kasper
Af THM
Min kammerat har lige købt et 42" le530n. syntes den har et ganske fornuftig billede i biograf/expertprofilen, det skulle være ganske fornuftigt i et value for money perspektiv. syntes dog der er et stykke op til pana G20 som står i min egen stue...
et alternativ kunne være ld750n, som er en model højere bare uden led belysning...
Af jalle73
Har netop lagt et indlæg ind vedr. lillebroderen til den du nævner, men kunne godt tænke mig at gå op i 47".
42LE5300 har jo vundet en EIZA pris 2010/2011 for most value i den prisklasse, så det må jo betyde et eller andet - lidt svært at vurdere, når der ikke rigtig er noget info - reviews om modellen, men mon ikke 47LE310 er samme model, blot større? Prisen er jo rigtig god kun 100 kr. mere end LG 47LE5300