Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
1 ting er 100% sikkert:

Det betaler sig kun at købe tv fra top-top producenterne hvis du ønsker billedekvalitet...

Altså ikke noget Dantax, Denver, EuroLine, Lumatron, Onva, Lenco, Saba Funai, Medion, Goldstar, Watson og den fedeste: Roadstar :p her :)

Men ja, jo tyndere rämme, jo potientielt større fejlrate.....
Af FG
Har haft et LGPk950N i snart en uge. Jeg er super tilfreds med et flot billede, ingen buzz, flot design og masser af features.... det er et kanon tv til de penge og så i 50":-)
Af kskruger
FG skrev:Har haft et LGPk950N i snart en uge. Jeg er super tilfreds med et flot billede, ingen buzz, flot design og masser af features.... det er et kanon tv til de penge og så i 50":-)
Ja, et LG 50PK950n til 7998,- ville også være mit bud på en rigtig god skærm til en meget god pris.
http://www.justbuyit.dk/shop/lg-50pk950 ... 6420p.html
MichaelHelledie skrev:Hej.. jeg har været ude i et rent gedemarked af at købe nyt tv til stuen da jeg vil ha mit gamle phillips (udemærket tv) 37'' ind i soveværelset at hænge så var jeg ude og købe et g20 tv fra panasonic 42'' det var på tilbud i a-z til 4000,-
Undskyld at jeg lige bryder ind med et spm. :
Jeg har "støvsuget" tilbudsaviser osv., men kan ikke se det tilbud til 4.000 kr. Var det et lokalt "oprydningsudsalg" eller ?
kinoha skrev: Undskyld at jeg lige bryder ind med et spm. :
Jeg har "støvsuget" tilbudsaviser osv., men kan ikke se det tilbud til 4.000 kr. Var det et lokalt "oprydningsudsalg" eller ?
Meget sandsynligt. Men det er lige så muligt at det er en returvarer eftersom det også har den fejl at det buzzer hørligt under brug.

@MichaelHelledie:
Du kan roligt købe plasma igen. Du får det bedste billede som langt de fleste herinde også siger. Det tv du købte havde en fejl. Det er ikke meningen det skal buzze så meget. Så som der tidligere er nævnt så tag et kig på %C2%A7specifictaxonomy%3a^Billede|41%2fTV|189%24]LG's PK-serie.
Af MichaelHelledie
ved det faktisk ikke om det var ophørsudsalg eller hvad, men havde jo købt det i el giganten først til 6000 men afhentede det ikke og fik pengene tilbage da jeg så det til 4000 :) men det virkedede så ikke optimalt :s