Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej!!

Har modtaget mit nye Sharp LC46LE814E og alt spiller bare, men..

..kan det ikke lade sig gøre, at sortere i de digitale kanaler og i så fald hvordan??

Eller er der måske mulighed for at lave en favoritliste og så sortere i den, hvis nu ovenstående ikke kunne lade sig gøre?? :)

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh Morten
Brugeravatar
Af Sharp Danmark
Hej Morten

Hvilken TV udbyder har du?
Hvis du har YouSee, og har brugt den hurtige søge metode til at indstille kanalerne, så er det YouSee der "bestemmer" kanalrækkefølgen. Tilgengæld så skulle evt. kanal omlægninger, sletninger eller nye tilføjelser automatisk bliver "lagt" ind i TV'et.
Af ACH
Hej
jeg har lige spørsmål ,så jeg håber det er i orden jeg låner denne tråd.
Jeg har overvejet at købe le 820, kan man sortere kanalerne,hvis man har stofa kabel tv.

Mvh Lars
Af mollerfc
Jeg har Yousee.

Men det vil sige, at det ikke kan lade sig gøre at sortere i kanalerne?

Hvad hvis jeg vælger noget andet end hurtig søgning?

Kan det heller ikke lade sig gøre, at lave en favorit liste?

På forhånd tak!
Brugeravatar
Af Sharp Danmark
ACH skrev:Hej
jeg har lige spørsmål ,så jeg håber det er i orden jeg låner denne tråd.
Jeg har overvejet at købe le 820, kan man sortere kanalerne,hvis man har stofa kabel tv.

Mvh Lars
Hej Lars
Undskyld det sene svar. Jeg har personligt ikke prøvet at indstille TV'et på et Stofa netværk, de er ikke så udbredt på Sjælland, men Stofa har haft modellen ude og teste den i forbindelse med at vi skulle have en "Stofa godkendelse" på TV'et. Men hvilke kriterier de har testet efter ved jeg desværre ikke nærmere, men man kan godt ændre på kanlerne i et YouSee kabel netværk.
Brugeravatar
Af Sharp Danmark
mollerfc skrev:Jeg har Yousee.

Men det vil sige, at det ikke kan lade sig gøre at sortere i kanalerne?

Hvad hvis jeg vælger noget andet end hurtig søgning?

Kan det heller ikke lade sig gøre, at lave en favorit liste?

På forhånd tak!
Hej Mollefc
Det kan lade sig gøre at ændre i kanalerne på et YouSee netværk, men ikke en favorit liste.