Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mpe030
Hej,

Jeg kan sagtens se billede af aktuel kanal i øverste venstre hjørne når jeg er inde i "Guide". Desværre er der "ingen information" på mange af kanalerne indtil jeg har haft zappet hen over dem under normal tv kigning. Dette er ret irriterende og meget uforståeligt da mit billige Amitech i soveværelset ikke har noget problem med at vise information på alle kanaler der understøtter EPG.

Jeg har software 2010/11/4-003003
Stoffer_dk skrev:Efter at have opdateret mit Samsung UE40C7705 med firmware 2010/11/04_003003 er det lille billede i "guide" forsvundet. Det har været der indtil jeg foretog denne opdatering. min leverandør er yousee.
Er der nogen der har et fix eller en forklaring der er til at forstå for en novice.
Hvis du vil ha billedet frem skal du trykke på den røde knap i bunden.

Husk det er ikke en tv guide men en program guide.

3Dbenny
Brugeravatar
Af 3Dbenny
HrLaursen skrev::-)
Samsung kan ikke forstå ret meget. Det er helt generelt for support centre. Dell især nem også Sony svarer som vinden blæser.
Jeg har også selv fået nogle sjove svar fra Samsung Support, bla. at man ikke kan bruge sin fjernbetjening fra TV'et til at styrer Blu-Ray afspilleren (hvilket kun ca. virker 50%), her skal man bruge Blu-Ray afspillerens fjernebetjening til TV'et. Det kan man så igen kun halvt + at denne triste Kina plastik fjernbetjening virker at L**T til. Så AnyNet+ (FAIL). Samsung support (FAIL). Det var bare lige det jeg vil tilføje. :-) Så vil jeg også lige rose Sony's Brivia Sync, det virker faktisk 95%. Her var problemet, at man ikke ordentlig kunne pause. Det er lidt skidt. :-) Men når det kommer til teknik, så kan man som forbruger ikke vinde.

-M
HrLaursen (FAIL)
HDMI CEC funger perfekt , virker 50% NOT. du må undersøge sagerne før du udtaler dig, virker perfekt for mig. vedr Samsung Support hvad bygger du på det? eller er du bare mave sur. Sony Bravia sync har jeg selv testet , det virker da fint med pause. Godt råd skift dine batterier i din remote.

3Dbenny
Af HrLaursen
3Dbenny skrev: HrLaursen (FAIL)
HDMI CEC funger perfekt , virker 50% NOT. du må undersøge sagerne før du udtaler dig, virker perfekt for mig. vedr Samsung Support hvad bygger du på det? eller er du bare mave sur. Sony Bravia sync har jeg selv testet , det virker da fint med pause. Godt råd skift dine batterier i din remote.

3Dbenny
Selv (FAIL)

Jeg baserer mine udtalelser på viden og erfaring. Min erfaring viser at sammenspiller med UE468705 og BD-C8900 virker ca. 50%. Dvs. 50% af funktionerne på Blu-Ray afspilleren kan ikke styres via TV remoten. Sony fungerer 99%. Mht. pause så var det sammenspillet mellem mit LX900 og min Sony Blu-Ray afspiller jeg ikke lige kan huske hvad hed. Faktum er; at der er lang vej for Samsung i forhold til Sony, når det kommer til at styre enhederne med en sandard remote. Det var 1. Mht. Samsung support; så basere jeg her 3-4timers venten og flere samtaler med supportere der ikke havde styr på egne produkter. Derudover basere jeg mine udtalelser på svar fra supporten, der var direkte forkerte. Og batterier? LOL. Hvis tingene virker perfekt for dig, så er det jo fantastisk, men det lyder mere som om du ikke ved bedre, og det er jo fint. Dejligt for dig, at du kan finde dig til rette med det du kan. Det kan jo også være, at du har andet udstyr, det ændre så bare heller ikke sagens kerne. Men tak for dit indlæg
-M
Brugeravatar
Af 3Dbenny
HrLaursen skrev:
3Dbenny skrev: HrLaursen (FAIL)

3Dbenny
Selv (FAIL)

Jeg baserer mine udtalelser på viden og erfaring. Min erfaring viser at sammenspiller med UE468705 og BD-C8900 virker ca. 50%. Dvs. 50% af funktionerne på Blu-Ray afspilleren kan ikke styres via TV remoten. Sony fungerer 99%. Mht. pause så var det sammenspillet mellem mit LX900 og min Sony Blu-Ray afspiller jeg ikke lige kan huske hvad hed. Faktum er; at der er lang vej for Samsung i forhold til Sony, når det kommer til at styre enhederne med en sandard remote. Det var 1. Mht. Samsung support; så basere jeg her 3-4timers venten og flere samtaler med supportere der ikke havde styr på egne produkter. Derudover basere jeg mine udtalelser på svar fra supporten, der var direkte forkerte. Og batterier? LOL. Hvis tingene virker perfekt for dig, så er det jo fantastisk, men det lyder mere som om du ikke ved bedre, og det er jo fint. Dejligt for dig, at du kan finde dig til rette med det du kan. Det kan jo også være, at du har andet udstyr, det ændre så bare heller ikke sagens kerne. Men tak for dit indlæg
-M
Hey

Tror du skal få styr på dine udtagelser på HDMI CEC funktionen, Man han da styrre 99% af funktionerne på den. Tror du skal få styr på hvad du udtaler dig om før du skriver.

Hvad er det lige for funkton du ike kan med HDMI cec?? på C8705 og C8900 -

Jeg ved godt hvad jeg snakker om, Du er åbenbaret mavesur over HDMI CEC styrringen på samsung produkter.

Jeg styrre da min C8200 og en PS3 og min HW560 med min Remote fra UE55C7705 Uden probelemer.

- På min PS3 Kan jeg styrre Alle menuer og Afspiller film, Billeder og musik.
- På min C8200 kan jeg alt lige fra Afspilning af film på drevet og på HDD, programering af optagelser, instilling af kanaler OSV. optage og afspille en film via drevet, uden problemer.
- På min HW560 kan jeg slukke den og tænde den skruge ned og op. Så ja der er begrænsninger , Kan ikke skift indput :o(

Hvad suppeorten angår kan man jo altid væreuheldig med hvem man får fat i, Der er mange supportere der ikke ved alt. så det skal de bare ha stryr på.

Ps. Håber du er super glade for din SONY

3Dbenny