Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sondberg
Jeg skal finde et tv til stuen. Regner med at sætte computer, anlæg til - der er 3-5m over til sofaen, så jeg sigter efter et 46 eller måske endda 50 tommer tv.

Har i nogen gode bud på, hvor man får mest for pengene?

Ps3, actionfilm og sporting events er bestemt ikke udelukket :)
Af FG
Har handlet der for nylig og er super tilfreds med mig PK950N -det flot, god billedkvalitet og har nogle gode features. Oplevede god service og hurtig levering - 3 dage og lev. er fra 16 til 21. Hvilke problemer har du haft med fønix?
Af MKT
Jeg købte en laptop ved dem for nogle år siden (sådan en man selv bestemte indholdet i og så samlede de den for dig) der var så sprængfyldt med fejl at de ikke ville yde service på den og de ville ikke tage den tilbage. 14 dages returretten var udløbet da jeg spurgte om det). Den gik i blå skærm adskillige gange, crashede hvis ikke den stod på en afkølet flade og der fulgte ikke de rigtgige drivere med. Efter ca. 3 mdr. gik HD'en ned og det var jo ikke deres skyld så det kunne de ikke gøre noget ved! Mener jeg informerede dem om at jeg ikke ville handle med dem igen, men det var de vist lidt ligeglade med.

Kan selvfølgelig være de har ændret sig siden, men Århus afdelingen var i hvert fald ikke til at snakke med dengang.
Af FG
OK ja det jo egentlig godt nok og vide, men man kan jo heldigvis håbe at LG nordic udførre servicen hvis der bliver noget på LG skærmen. -Og det gør de vel de første 2 år. Så jeg har egentlig en ok mavefornemmelse selv om jeg har handlet hos Fønix
Af Mysen
ehm lidt offtopic, men hvordan ændrer du teksten på et link?