Log ind med sociale netværk
15 jan 2011, 10:14
@Steen:
Din grundlæggende forklaring er sådan set korrekt nok - men du skal tilføje yderligere et led til ligningen: Lyset kan lyse med forskellige intervaller/længder og dermed påvirke synets oplevelse af lysstyrken. Derfor kommer der langt flere kombinationer end de 7.
@alle der læser denne tråd:
Jeg skrev faktisk en meget lang forklaring om måden, som plasma-paneler opbygger lys og dermed farver i samspil med det menneskelige syn - men det er RET langt og noget tung læsning.
Er der stemning for, at jeg laver et off-topic indlæg med dette?
Din grundlæggende forklaring er sådan set korrekt nok - men du skal tilføje yderligere et led til ligningen: Lyset kan lyse med forskellige intervaller/længder og dermed påvirke synets oplevelse af lysstyrken. Derfor kommer der langt flere kombinationer end de 7.
@alle der læser denne tråd:
Jeg skrev faktisk en meget lang forklaring om måden, som plasma-paneler opbygger lys og dermed farver i samspil med det menneskelige syn - men det er RET langt og noget tung læsning.
Er der stemning for, at jeg laver et off-topic indlæg med dette?
15 jan 2011, 12:00
bantam skrev:Er der stemning for, at jeg laver et off-topic indlæg med dette?Helt bestemt, jeg ville ihvertfald finde det yderst interessant. Måske du kunne lave det som en ny tråd i kategorien "Panelteknologi"? Så vil det sidenhen være nemmere at finde for dem som er interesseret i den slags baggrundsviden om hvordan et plasma-TV fungerer.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto