Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har netop fået Yousee i væggen og således købt en Denver DVB-C Mpeg4 108hd til lejligheden. Jeg kan ikke få det til funke..... På Digital.tv skriver de:
"Denver boksen (108hd) kan kun benyttes til de ukodede kanaler, der er således ikke mulighed for at benytte dig af dit YouSee eller Stofa programkort, såfremt du abonnerer på betalings-tv kanaler".

MEN, med fuldpakken fra yousee er der jo ike behov for noget kort !!!!!
Det skulle da kunne "snakke" sammen så ! Der er noget om netværks nr./id m.m.

Kan nogen hjælpe her og har erfaring, nu er både Yousee og Denver "kassen" jo købt ;- (
Takker
Af mhca
Du skriver selv "Der er noget om netværks nr./id m.m.".
Hvordan skal det forstås? At du ikke har indtastet netværks-ID under opsætningen?

Du skulle meget gerne kunne vælge ID under opsætningen, inden du søger efter kanalerne.
Du kan finde dit netværks-ID via dette link:
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv/S ... ks-id.aspx

Håber det lykkes.

Mvh. Martin
Af Italian
Hej Martin,

Tak for dit svar, godt alle ikke er gået i jule mode endnu.
Min netværkskode er 700 og muligvis skal der tastes et par nuller (00) foran - men i menu opsætningen på Denveren er det ikke muligt for mig at komme til at taste noget - synes jeg hmmmm, jeg kan ihvertfald ikke lige finde muligheden for det, ved du mere ?
Af dkscan
Jeg vil tro du får mulighed for at indtaste netværkskoden, hvis du anvender Network Search.
Af Italian
Tak dkscan, der er plads til 6 ciffre, men info. fra Yousee selv er kun 5 !!!!
= 0 0 7 0 0 !!! jeg må prøve mig frem.

God jul.
Af SPDIF
Hej

Har du fået det til at virke med Denver-boksen og hvad skulle du i så fald taste for at få det til at passe med 6 cifre?

Overvejer nemlig at købe samme type boks til YouSee..
Af noxity
Denver boksene virker fint til Yousee.
Af Italian
Hej igen,

Ja Denver boxen virker upåklageligt med yousee, er lidt snørklet at få kanalerne placeret men med FAV systemet går det ok.