Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zanion
Hej i forum

Jeg har efter længe overvejelse, hvor jeg stod mellem panasonic vt20 og samsungs c7705, købt et samsung ps63c7705.

Nu til spørgsmålet.
Er der nogen herinde der har haft probs med dette tv?

Jeg fik det første den 23 dec... Det var defekt med 4 linier døde pixels..

Det næste jeg fik virkede perfekt... :) i 10 min :(( så slukkede tv'et og kunne ikk tændes igen...

Nu venter jeg så på en reperatør da hifiklubben siger de ikk kan skaffe et før om længe..

så er jeg bare super meget uheldig? eller skal jeg håbe på nr 3 også går i stykker så jeg kan få noget andet?

mvh. Karsten
Brugeravatar
Af MigSelv
Du kan da allerede nu, forlange ombytning til nyt, eller lade handelen gå tilbage.
Af lrev 1-2
MigSelv skrev:Du kan da allerede nu, forlange ombytning til nyt, eller lade handelen gå tilbage.
Ja...klart,returner det mens du kan-og find på noget andet,evt. Panasonic hvis det er plasma du kan lide.
Samsung er smaskfyldt med fejl,og du er åbenbart ikke en af de heldige!!

lrev
Senest rettet af lrev 1-2 11 jan 2011, 17:09, rettet i alt 1 gang.
Af zanion
MigSelv skrev:Du kan da allerede nu, forlange ombytning til nyt, eller lade handelen gå tilbage.
Det har jeg gjort en gang...

nu vil de så have det skal laves...

det var ikk det spørgsmålet gik ud på...

spørgsmålet er:

Er de tv'er bare så ringe eller er de værd at vente på at få lavet?
Af lrev 1-2
zanion skrev:
Det har jeg gjort en gang...

nu vil de så have det skal laves...

det var ikk det spørgsmålet gik ud på...

spørgsmålet er:

Er de tv'er bare så ringe eller er de værd at vente på at få lavet?
"de vil have"!!!!

Det er dig der bestemmer,og du vil have et tv der virker,og det kan de åbenbart ikke levere....før om længe,så send det tilbage i masken på dem.

Prøv at tage en tur rundt her på stedet,og bedøm selv hvad der e værd at vente på.

lrev
Af mundt
Hey..

Jeg støtter helt sikkert op om, at du bare skal forlange pengene tilbage! Når det så er sagt, så synes jeg bestemt skærmen er det hele værd (hvis man får en af dem uden fejl altså!)
Jeg er super glad for min, men det tog to forsøg, før jeg fik en der ikke buzzede :-)

Mundt
Af mundt
Hey..

Jeg støtter helt sikkert op om, at du bare skal forlange pengene tilbage! Når det så er sagt, så synes jeg bestemt skærmen er det hele værd (hvis man får en af dem uden fejl altså!)
Jeg er super glad for min, men det tog to forsøg, før jeg fik en der ikke buzzede :-)

Mundt
Af Mysen
Det er måske det bedste tv til denne pris. Og ser man bort fra prisen er det stadig et af de bedste fjernsyn i størrelsen 60" og op.
Desværre er der bare for mange modeller med fejl på. Jeg fik heldigvis en uden fejl i første forsøg. 50" versionen godt nok.

Du kan få et 60PX950n. Det er vist det eneste, der rammer billedkvaliteten på PS63C7705 uden prisen bliver voldsomt meget dyrere.