Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af iznogood
Hej flatpanels'ere

Skal bruge en 37-40" LCD skærm til PS3 gaming. Jeg har prøvet med en plasma (X20), men måtte sande at rentention udsatte steder efterhånden har sværere ved at forsvinde igen - så den bliver brugt som soveværelsesskærm til tv istedet.

Jeg havde ellers bestemt mig for en Sony EX500, men har så læst at den har meget højt lag (60 ms) ovenkøbet i GAME mode.

Nogen der kan anbefale en okay LCD til ca. 4k?
Brugeravatar
Af Tonser
iznogood skrev:Hej flatpanels'ere

Skal bruge en 37-40" LCD skærm til PS3 gaming. Jeg har prøvet med en plasma (X20), men måtte sande at rentention udsatte steder efterhånden har sværere ved at forsvinde igen - så den bliver brugt som soveværelsesskærm til tv istedet.

Jeg havde ellers bestemt mig for en Sony EX500, men har så læst at den har meget højt lag (60 ms) ovenkøbet i GAME mode.

Nogen der kan anbefale en okay LCD til ca. 4k?
Ville kigge nærmere på Samsung LE40C530: http://www.pricerunner.dk/pl/2-2589846/ ... ign-Priser
Den bliver ihvertfald rost iht. gaming i denne anmeldelse, hvor der skrives at den kun lagger 14ms: http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung- ... 813815.htm
Af iznogood
@Tonser:

Tak for tippet. Den ser lovende ud. Håber at 40"eren har samme karakteristika som 32'eren i testen.
Brugeravatar
Af Tonser
iznogood skrev:@Tonser:

Tak for tippet. Den ser lovende ud. Håber at 40"eren har samme karakteristika som 32'eren i testen.
Det skulle man tro når de nu skriver følgende i anmeldelsen:
While we did not review the 40-inch Samsung LE40C530, there shouldn’t be any significant differences in picture quality given their similar specifications.
Af iznogood
Will do... kan se at El-mutanten pt. er billigst med 3.799,- så der må jeg lige forbi idag eller imorgen.

Jeg skal nok holde mig for ørene, lukke øjnene og sige "lalalalala" hvis en af sælgerne prøver at prakke mig noget andet (meget dyrere) på. :D
Af barney
Jeg har 32" tommer udgaven af C535 og min storebror har passende 40" udgaven :) . Jeg har ikke bemærket forskel i billedet. Vi bruger begge tv'et til tv og spil (xbox 360).

Til spil er det helt i top og har ikke bemærket input lag. Det kommer dog også an på, hvilke spil man er til. Jeg spiller en del Black ops i multiplayer mode og her er det ret vigtigt, mens det i mange singleplayer spil er knap så vigtigt - vil jeg tro.

Der hvor tv'et mangler lidt er ved film og sport. Her kunne man godt ønske sig et 100/200Hz system.

Generelt kan jeg kun sige, at man får meget tv for prisen.
Af mundt
Komplett har vist c535 til 3499,-...
Af iznogood
mundt skrev:Komplett har vist c535 til 3499,-...
ja - men der kommer så 300,- i fragt oven i - så det bliver det samme, men tak for info alligevel.