Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lrev 1-2
Hej.

Så lige igår Søndag,at Geco havde en Sharp 3D 46" le925 til 10999,00.....sygt billigt.Tog så beslutningen idag,og bestilte 1 stk 46",Betilte idag kl.11.43-og for et øjeblik siden kl.14.15 kørte chaufføren igen!!!!

Det er den mest imponerende leveringstid jeg nogensinde har oplevet,og i hele taget er jeg mere end tilfreds med den vejledning og service jeg har modtaget hos GECO.DK...i den grad anbefalelsesværdigt

Nu bliver det spændende at se "svinet" oppe på væggen....forhåbentligt inden alt for længe.

mvh

lrev
Af mcmejsner
lrev 1-2 skrev:Hej.

Så lige igår Søndag,at Geco havde en Sharp 3D 46" le925 til 10999,00.....sygt billigt.Tog så beslutningen idag,og bestilte 1 stk 46",Betilte idag kl.11.43-og for et øjeblik siden kl.14.15 kørte chaufføren igen!!!!

Det er den mest imponerende leveringstid jeg nogensinde har oplevet,og i hele taget er jeg mere end tilfreds med den vejledning og service jeg har modtaget hos GECO.DK...i den grad anbefalelsesværdigt

Nu bliver det spændende at se "svinet" oppe på væggen....forhåbentligt inden alt for længe.

mvh

lrev
Bestilte også mit Pana PZ70E hos Geco, og var ude for samme eminente service, hvor jeg dagen inden havde været til personlig fremvisning af TV'et. Dejlig sted, at handle.
Af Guldmann
Irev:

Var din pris 10.999?
Den står på Geco nu til 11.999...

- Guldmann
Af lrev
Guldmann skrev:Irev:

Var din pris 10.999?
Den står på Geco nu til 11.999...

- Guldmann
Ja...jeg fik den til 10,999...det var et tilbud som åbenbart kun kørte Lørdag/Søndag

lrev
Af muff
Nu prøver jeg også lige, i håb om at modtage svar :-)

Hvad er det præcist du mener der gør garantien fyldt med undtagelser og spidsfindigheder?
Som jeg læser den, er det udelukkende en forlængelse af garantiperioden fra 2 til 5 år.
jayjay89 skrev:
muff skrev:Prøver igen...

http://www.sony.dk/product/tpa-bravia-e ... warranties

Det er den blå garanti der følger med.
Tak for linket,det virker :)

Det er desværre som jeg troede, nogenlunde det samme som man kan købe andre steder,det er helt OK at den blå garanti følger med, men der
er mange undtagelser og spisfindigheder som kan bruges af Sony til at friholde dem fra at kunden kan udnytte garantien, det er nøjagtigt det samme med andre der udsteder sådanne garantier, og i mange tilfælde
kan det blive en sej kamp for at få det som man mener man har ret til O-O
Af monobryn&moustache
muff skrev:Nu prøver jeg også lige, i håb om at modtage svar :-)

Hvad er det præcist du mener der gør garantien fyldt med undtagelser og spidsfindigheder?
Som jeg læser den, er det udelukkende en forlængelse af garantiperioden fra 2 til 5 år.
Hold nu for HELV*** den skide diskussion om garanti ude af en tråd om gode tilbud på fladskærme! Mindst 1 ud af 4 sider i tråden er gået med det. Lav en selvstændig tråd om emnet ffs!

Forum etikette, tak! !:(
Af muff
Hold da op... du er da alligevel en ret sur person. Tænk at du ligefrem opretter en profil for at brokke dig. Fedt!
Af grimace
Ved ikke om det er et godt tilbud, komplett har vist haft samme tilbud før jul.
Samsung 50" 3D Plasma-TV PS50C685 8995 kr.-
inkl. Samsung BP-C5900 3D blu-ray afspiller og filmpakke.
3D blu-ray afspiller, tre par 3D briller syv 3D filmer og otte blu-ray f
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=61 ... tpanels_dk
Af Mysen
Før jul var det faktisk 7999 ;;)

Men det er da stadig et fint bud omend lidt ringere end dengang.
Af simon_jak
Bilka havde LG LD420N på tilbud til 3500 på nettet i 2 dage. Nu koster den pludselig 3900, jf. deres tilbudavis og også på nettet - så skulle jeg alligevel have købt den til 3500. ØV!!!

Kom nu med nogle flere tilbud i den prisklasse :D!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7