Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af McNeil
Er der nogen der ved om Panasonic BDP 65 har dette? Jeg vil nemlig gerne have udskiftet min BDP 35, da den tager en krig og evighed om at starte op. Og BDP 65 ligger lige i prislejet. P.t. benytter jeg min PS3 til DNLA, men jeg synes bare den er ret upraktisk. Nu er der nok nogen der vil mene det er dumt at have begge dele, men jeg synes bare dele skal holdes adskilt... Jeg ved ikke hvor længe laseren holder i PS3, da jeg ser en del BD film, og spiller en del PS3. Kan huske en kammerat brugte hans PS2 som DVD afspiller, og hans laser døde relativt hurtigt.

Eller er der andre alternativer der er værd at gå efter end Panasonic? Synes bare det er smart da jeg har Panasonic G20 fjernsyn.
Brugeravatar
Af MigSelv
It is interesting to note that the DMP-BD65 is DLNA compliant, which means it will play nice with other similarly compliant devices over your home network.
Så ja, det er den. WiFi adapter er ikke inkluderet, men kan kables, medmindre du foretager tilkøbet til trådløst.
Af McNeil
Aah :) lækkert nok :) Jeg har lige testet BD delen i min PS3, og jeg synes godt nok at BD afspilleren slår den med flere længder . Men nå... så ved jeg da hvad jeg skal have fat i her til d. første :P