Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MarkA
Hej

Jeg har et 1 år gammelt TX-P42X10Y, som indtil nu har virket upåklageligt. Men nu da jeg har tilsluttet en Philips blu-ray, får jeg en bjælke forneden med "Sender kanaldata", når blu-rayen tændes. Jeg kan sagtens styre blu-rayen imens (med dennes fjernbetjening), men tvet fryser med denne meddelse (ingen reaktion via tvets fjernbetjening), så jeg skal slukke manuelt på selve tvet. Bjælken bevæger sig ikke mod de 100 pct. og går for den sags skyld slet ikke igang.

Jeg har forsøgt at nulstille både blu-ray afspiller og tv, men uden resultat

Det har vel noget med HDMI.link kontrollen at gøre, men derudover rækker min formåen ikke... Nogen der kan hjælpe?

De bedste hilsener
Mark
Af Colt
Jeg havde samme problem med min blue-ray og fandt ud af det var et defekt hdmi stik jeg kastede rundt med..

Prøv evt. dit stik til en anden enhed som du ved bør virke sammen..

Jeg ringede til Dustinhome hvor jeg havde købt mit og de tilsendte et nyt kvit og frit som jeg havde 2 dage senere.
Og mit problem var løst.
Af MarkA
Tak for svaret!

Har nu prøvfet at skifte stik, men stadig det samme desværre.
Der er ingen problemer når jeg slår Easylink (Philips pendant til Viera link) fra i blu-ray afspillerens opsætning, så det må vel være fordi de to standarder ikke taler sammen.. men kan det virkelig passe?