Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af breakaway
Hej,
jeg har et setup med en mediapc, koblet til et Loewe Individual 37.

Jeg vil helst downloade on demand film fra CDON, da dette gør det muligt at se HD film. Når film er hentet ned og jeg starter windows media player - får jeg kun den øverste undertekst frem og lidt af den nederste. Det er jo meget frustrerende :o . Jeg har afprøvet alle indstillinger på TV - uden resultat.

Jeg har også prøvet at afspille i media center - men her vises slet ikke undertekst.

Er der nogen, der har et par ideer ?
Af Colt
Under billedindstillinger så sæt skærmen til at køre: skærmtilpasset.
Ville være mit bud fra hoften.
Af breakaway
Colt skrev:Under billedindstillinger så sæt skærmen til at køre: skærmtilpasset.
Ville være mit bud fra hoften.
Tak for det hurtige bud - taler vi opsætning i windows 7 eller i loewe opsætningen - jeg har prøvet alle picture format indstillinger på Loewe 4:3, 16:9 osv - uden effekt.
Af Bliss
Lyder klart som et skaleringsproblem, du har sandsynligvis et ATI-grafikkort, de har det med at skalere som det passer dem...og så tænker de altså ikke som normale mennesker. Jeg har ikke længere ATI men nVidia istedet, men ved det kan lade sig gøre.

mener det ligger und skærmhåndtering, her kan du se alle dine displays som er tilssluttet. Herinde kan man højreklikke på skærmen og få flere muligheder, det er dybt ulogisk og det eneste sted man kan komme til skaleringsopsætning