Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fdlg
Hej
Jeg vil som så mange andre gerne benytte januarudsalget til at updatere lidt:-)

Jeg vil gerne have det så minimalitisk som muligt, derfor vil jeg helst nøjse med et TV + et soundbar med indbygget DVD/Blueray og så også bruge soundbaren som anlæg.

Er der nogen af jer som gør dette idag?

Jeg har lidt kig på følgende :
TV
http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... pid=666535
Soundbar
http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... pid=707676

Jeg er ret vildt med LGs rammeløse design, men har ikke set hvordan billedet er... Jeg kan læse at der ikke er DLNA i tv'et men i soundbaren betyder det at jeg ikke trådløst kan afspille musik og film fra min computer på tv'et men på soundbaren?

Har et budget på ca. 10.000 og vil gerne have et TV på 42/46.

Jeg skal hovedsagligt bruge det til alm TV kigning og DVD/Blueray, det skal ikke bruges til konsolspil. Kilde er Yousee kabel

Nogen som har ovenstående løsning eller som har nogle gode råd?
Af fdlg
Ok men selvom det er en udgået model kan den vel godt stadig være god? men så er prisen måske for høj?

Ja LE850 er for dyr (ihvertfald for konen...) og PK950 er min 50" og så skal jeg have ny stue...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, altså modellen er udgået, som i "kan ikke købes længere". Prøv at følge dit eget link.
Af fdlg
Arhhh crap! hvorfor har de den så stadig inde på lg.com?! irriterende

Så må jeg kigge mig om efter noget andet!

Ved du om andre har et ligende rammeløst design hvor billedkvaliteten også er god?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Sony har gang i noget lignende med deres NX-serie, men rammen er noget bredere under glasset. Der er gode besparelser at hente på disse modeller i øjeblikket bla. ved deres egne Sony Centre. Vi har testet NX700 her på siden.
Af fdlg
Ja de er meget pænt, men også dyre og jeres anmeldelse er jo heller ikke super, er lidt nervøs for genskin!

Men er blevet lidt varm på LE8500/N den er godtnok fed og får jo også fine anmeldelser! Kan se der ikke umiddelbart er noget galt for at købe den europæiske version udover den manglende service fra LG DK.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan måske også kigge lidt på de nye modeller fra Samsung. De har også fået et minimalistisk look på rammen. Prisen er der dog ikke nogen forlydender om og traditionelt set, så er Samsungs nye modeller lidt højt prissat selv i 6000-serien.