Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Shooter DK
så modtog man endelig sin LG 50PK760 til den fine sum af 6604kr. og ville bare høre om den THX biograf jeg har valgt er okay eller om nogen af jer har nogen meget bedre indstillinger til min nye skærm ?
Af Mxee
Shooter DK skrev:så modtog man endelig sin LG 50PK760 til den fine sum af 6604kr. og ville bare høre om den THX biograf jeg har valgt er okay eller om nogen af jer har nogen meget bedre indstillinger til min nye skærm ?
Hvor har du købt dyret? :D
Af Shooter DK
Pixmania men det er så heller ikke den nordiske model :)
Af Mxee
Shooter DK skrev:Pixmania men det er så heller ikke den nordiske model :)
Overvejer at gøre det samme køb men bare hos redcoon, hvordan duer det med MPEG4 og DRHD osv.?

Har du ellers haft nogle problemer med det fordi det ikke er nordisk?

Undskyld at jeg spørger off topic.
Af THM
THX biograf profilen er jo fin, men ellers kan du jo prøve Rasmus's indstillinger fra anmeldelsen af pk950 :)
Af Shooter DK
billedet er ekstremt godt og jeg føler ikke de omtalte problmer med reflektioner dog er mængden af retention meget højt 1 min i menuen og der er retention i flere min. håber det bliver bedre når skærmen er kørt til.
Af Mxee
Shooter DK skrev:billedet er ekstremt godt og jeg føler ikke de omtalte problmer med reflektioner dog er mængden af retention meget højt 1 min i menuen og der er retention i flere min. håber det bliver bedre når skærmen er kørt til.
Du kan hente en breakin DVD på recordere.dk så du lade den køre natten over en uges tid, så burde det vidst være overstået.

Men der var ikke nogle problemer med MPEG4?