04 jan 2011, 13:39
Hej alle,
Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg er på udkig efter nyt fjernsyn men syntes ikke helt jeg kan ramme det jeg skal bruge. Jeg har for nuværende et Panasonic TH42PV500E (det var en gammel svend
) og er egentlig super tilfreds med det. Jeg skal bare flytte og min nye skærm skal stå/hænge mellem 2 døre, hvor der er 1.00 meter i mellem og det efterlader ikke plads til mere end et 40" fjernsyn så vidt jeg har undersøgt.
Jeg skal altså have en ny skærm. Den skal bruges til almindeligt TV, lidt BD og endnu mindre konsolspil (konsolspil-tiden er dog stigende som ungerne vokser)
Prislejet er omkring 10.000 gerne billigere.
Det behøver ikke absolut at være 3D, men det er heller ikke et minus.
minimal refleksion, da det skal hænge i sådan en nymodens stue med masser af lys.
det skal være forberedt for WiFi - helst uden dongle.
Jeg har lydsystem så kvalitet af indbyggede højttalere er underordnet.
Jeg har et 32" Sony EX500 i soveværelset og det er jeg super tilfreds med så jeg havde egentlig kigget lidt på sony 700/710/800 og LX900. men efter at have læst diverse test herinde er jeg kommet i tvivl.
Er der nogen, der kan hjælpe mig?
P.S. er der nogen, der vil købe så'n Panasonic TH42-PV500E jeg gav kun 25.000 for det
Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg er på udkig efter nyt fjernsyn men syntes ikke helt jeg kan ramme det jeg skal bruge. Jeg har for nuværende et Panasonic TH42PV500E (det var en gammel svend
Jeg skal altså have en ny skærm. Den skal bruges til almindeligt TV, lidt BD og endnu mindre konsolspil (konsolspil-tiden er dog stigende som ungerne vokser)
Prislejet er omkring 10.000 gerne billigere.
Det behøver ikke absolut at være 3D, men det er heller ikke et minus.
minimal refleksion, da det skal hænge i sådan en nymodens stue med masser af lys.
det skal være forberedt for WiFi - helst uden dongle.
Jeg har lydsystem så kvalitet af indbyggede højttalere er underordnet.
Jeg har et 32" Sony EX500 i soveværelset og det er jeg super tilfreds med så jeg havde egentlig kigget lidt på sony 700/710/800 og LX900. men efter at have læst diverse test herinde er jeg kommet i tvivl.
Er der nogen, der kan hjælpe mig?
P.S. er der nogen, der vil købe så'n Panasonic TH42-PV500E jeg gav kun 25.000 for det