Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kinoha
Jeg er ved at skulle købe ovennævnte, men er i tvivl om det skal være sort eller sølv. Har kun set det sorte irl.
Hvad siger I kære brugere, som har et af dem?
Jeg har pt et gammelt JVC 28 tommer i sølv, og det var pænt i starten, men hold da op hvor bliver det grimt med tiden, når støv, tobaks-os osv. bliver suget ind i plastikken. Vil man opleve det samme på Pana'en ?
Virker plastikken "billig" på sølv-udgaven ift. sort ?
Ved godt jeg skal se det irl inden jeg evt. bestiller, men vil gerne høre Jeres betragtninger
Brugeravatar
Af MigSelv
Singularity skrev:Held og lykke med "bbbbzzzzzzzzz" lyden !
Har du det ikke godt ?
Hvorfor forholder du dig ikke til ?

Hvorvidt der med tiden ses spor/patina på et sølvfarvet tv, kan vel ikke udelukkes. Det vil jo altid være lettere på lyse farver, at se visse former for "skidt", et mørkt tv afslører til gengæld hurtigt støv.
Af Rod1983
kinoha skrev:Jeg er ved at skulle købe ovennævnte, men er i tvivl om det skal være sort eller sølv. Har kun set det sorte irl.
Hvad siger I kære brugere, som har et af dem?
Jeg har pt et gammelt JVC 28 tommer i sølv, og det var pænt i starten, men hold da op hvor bliver det grimt med tiden, når støv, tobaks-os osv. bliver suget ind i plastikken. Vil man opleve det samme på Pana'en ?
Virker plastikken "billig" på sølv-udgaven ift. sort ?
Ved godt jeg skal se det irl inden jeg evt. bestiller, men vil gerne høre Jeres betragtninger
I den sidste ende kommer det vel an på hvilken farve der "passer/matcher" bedst i din stue :). Men jeg har selv og den sorte version i 50". Farven var ikke afgørende for mig 8)
Af telum
jeg har set den sølvfarvede IRL og synes ikke den er voldsomt pæn. Jeg ville vælge den sorte. Jeg synes ikke umiddelbart den sølvfarvede passer godt ind med fx hvide vægge, men nu spørger du til smag og det er jo ikke særligt objektivt! ;)
Brugeravatar
Af MigSelv
Den eneste sølv/lyse farve i Pana serien der er flot, falder ud til V20's fordel.
Billederne af den, yder den ikke retfærdighed, den skal ses irl.