Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rebo
Aaaargh, ligesom jeg skulle til at bestille en LG 60LD550N lcd skærm hos Elgiganten, satte de den op med 2000 kroner :-(
Nu er jeg ikke en fladskærmshaj, men havde da godt nok forventet, at priserne røg ned umiddelbart efter nytår, da 2010 modeller vel alt andet lige skal skydes af hurtigst muligt for butikkernes vedkommende !?

Nogen som har et godt bud på hvordan jeg lige får forhandlet Elgiganten ned i pris igen eller hvor jeg kan finde dette tv til den gode gamle pris á ca. 11.000 ex. moms ???

I Sverige er dette tv dobbelt så dyrt... det giver jo heller ingen mening :-(
Af ninjai
omg var tæt ved at købe Sony's 40ex500 til 4499 kr i bilka :|

men siden de først er på lager den 12... så venter jeg lige.. kan se at elgiganten også har den til den pris
Af speed six
Jeg kan ikke rigtig hitte ud af prisen på et Panasonic TX-P42G20E.

I sidste uge var min kæreste og jeg ude at kigge på dette TV.

På Elgigantens hjemmeside stod det til 5.899 kr., mens det hos de andre kæder stod til 6.499 kr.

Nu er der så kommet tilbudsavis fra Elgiganten og her er prisen 5.999 kr. ved køb af 1 stk. Køber man flere er prisen vanvittige 7.499 kr.

Jeg var herefter inde på Elgigantens hjemmeside, og her har de også rettet prisen til, så det nu også der står til 5.999 kr.
Brugeravatar
Af David Munch
speed six skrev:Jeg kan ikke rigtig hitte ud af prisen på et Panasonic TX-P42G20E.

I sidste uge var min kæreste og jeg ude at kigge på dette TV.

På Elgigantens hjemmeside stod det til 5.899 kr., mens det hos de andre kæder stod til 6.499 kr.

Nu er der så kommet tilbudsavis fra Elgiganten og her er prisen 5.999 kr. ved køb af 1 stk. Køber man flere er prisen vanvittige 7.499 kr.

Jeg var herefter inde på Elgigantens hjemmeside, og her har de også rettet prisen til, så det nu også der står til 5.999 kr.
Du kan finde det til 5.900,- flere steder på nettet.
Af speed six
Jeps, det har jeg erfaret ved lidt søgning :)

Det undrer mig bare, at Elgiganten i forbindelse med deres seneste udsalgskampagne har valgt at sætte prisen op.
Af Singu
speed six skrev:Det undrer mig bare, at Elgiganten i forbindelse med deres seneste udsalgskampagne har valgt at sætte prisen op.
De "VIL VÆRE BILLIGST" som de siger i deres reklamer, magen til bondefangeri skal man da lede længe efter. Samsung LE40C755XXE kostede 9999 nede i butikken, på nettet sælger de den til 6985, altså 3000 kr billigere. Har lidt på fornemmeren at de prøver at tage røven på Hr. og Fru DK som ikke lige er så god til at tjekke priser på nettet.
Senest rettet af Singu 05 jan 2011, 18:50, rettet i alt 1 gang.
Af jayjay89
Hej. Har læst et eller andet sted at Sony Center giver 5 års garanti på deres TV, er dette korrekt så er det vel vær at gå efter,hvis det er en reel form for garanti !! har ikke selv nået at være inde i Sony Center Holbæk og spurgt til hvad denne garanti omfatter.
:o Er der nogen herinde der ved det O_O
Af jayjay89
yakken skrev:10 sekunder på Google:
http://www.sonycenter.dk/sites/default/ ... 20SALE.pdf

Ja, der er 5 års garanti på deres TV.
Ja det kunne jeg også finde ;) MEN der står ikke noget om hvad denne garanti omfatter og det var det jeg ville vide :) der står f.eks heller ikke noget om hvad den rentefri kredit ( øverst side 3 ) omfatter ???? O-O
Af hra
Er der nogen som har set et billigt 22" Sony på tilbud?
F.eks. model Sony KDL-22EX302.

Mvh Henrik
Af JesperAndersen
jayjay89 skrev:

Ja det kunne jeg også finde ;) MEN der står ikke noget om hvad denne garanti omfatter og det var det jeg ville vide :) der står f.eks heller ikke noget om hvad den rentefri kredit ( øverst side 3 ) omfatter ???? O-O
Ahrg, den med forståelsen af hvad garantien indeholder er vel ikke så svær ? - en garanti er en 100% dækning - ellers må man ikke benævne det garanti

"rentefri" kan til gengæld være mere uigennemskuelig - ofte er renten 0%, men "gebyr" kan der sagtens være i et "rentefrit lån", så det totalt ikke bliver "gratis" at låne.
MVH
Jesper Andersen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad er det du mener garantien burde indeholde, som du mangler information om?
Brugeravatar
Af Princesslea
Jeg vil gætte på der mener info ala det her: http://www.usgdanmark.dk/step2.asp

som iøvrigt er den forsikring jeg selv agter at tegner når jeg om ikke så længe køber et plasma :)
Af speed six
jayjay89 skrev:

Jeg ved godt, hvad du mener. jeg må dog være dig et svar skyldig.

Til de andre: Når man giver garanti ud over købelovens 2-årige reklamationsret, kan man godt knytte betingelser til garantien, fx at TV'et hvert år skal til servicetjek hos et SONY Center (bare et løst eksempel).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7