Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ws-sp
Hej.

Har kigget på Sony's NX700, og læst brugeranmeldelserne på siden og andre anmeldelser.

Var ude og se på det i sidste uge i en Sony butik (dog 710 da 700 var udgået sagde de)

Tv'et har alt hvad jeg skal bruge og syntes designet er genialt.
Så er rimelig hug på det.

MEN: Kan læse mig til at den har problemer med genspejling i tv'et pga den glasramme de har valgt.
Da jeg var ude og se på det, kunne jeg også godt se det, var dog svært fordi der var så mange der gik frem og tilbage i butikken (dette vil der jo ikke være i ens stue).

Så har lidt brug for nogle inputs fra folk der HAR købt NX700/710 som kan bekræfte/afkræfte dette minus ved tv'et.

Ved godt der vil være noget, men mere om det er til at leve med, eller om det er for generende?

Håber på der er nogle der også er faldet for dette tv, som kan give det lidt ris/ros, ud over den ellers lækre anmeldelse Rasmus har lavet :)

-Kasper

http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1270810736

Hvis man skulle have noget lignende fra Samsung, hvad ville de så kunne hamle op med?

For skal enten være Sony Eller samsung i den prisklasse. Har et Samsung LCD 32" nu, men da det kun er HD-Ready og lidt forældet er det tid til noget nyt. Så et Samsung ville også være helt cool =)
Af pipper
Jeg har ikke et NX700 men derimod et HX700 som også lider af genskind.

Det kommer helt an på hvor du stiller tv'et hende. Hvis du har et vindue bag ved tv'et kan det godt give problemer med genskind om dagen.
Af ws-sp
pipper skrev:Jeg har ikke et NX700 men derimod et HX700 som også lider af genskind.

Det kommer helt an på hvor du stiller tv'et hende. Hvis du har et vindue bag ved tv'et kan det godt give problemer med genskind om dagen.

Den stå på en væg op mod køkkenet, vi har et vindue på højre side af tv'et, men der er lameller foran som kan dække lyset.

Mere om man kan se hele stuen som i et spejl så snart der kommer en sort scene. For følte jeg lidt man gjorde i Sony butikken. Men der var også mange mennesker der gik frem og tilbage, så det var lidt svært at vurdere