Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Colt
Nogen der har erfaring med at benytte sine 14 dages returret? Hvor tv'et skal tilbage sendes fra kbh til Århus (wupti)

Jeg står med det problem at jeg har modtaget 2 skærme: PS50c7705 med fantastisk billed. Men dog med utrolig meget buzz som jeg så får en teknikker ud og se på da jeg er meget tilfreds med tv'et ellers..

Det andet TV: UE46c6005 LED fra samsung som jeg bruger som skærm til pc'en og lidt andet.
Dette tv er helt ude i hampen. Som der også står herinde lider det af clouding men vil ikke mene at dette er det rette udtryk for dette tv. Kører jeg et mørkt spil eller billed på det skal jeg da næsten være heldig at se lidt sort i midten.
Da der kommer lysindfald rundt om hele rammen og ikke kun i hjørnerne.

Så står med muligheden nu for at skulle sende et eller to tv tilbage.. Og eftersom post Danmark ikke kan/vil sende TV.
Er jeg lidt i tvivl om hvilket firma jeg skal bruge og hvordan og hvorledes.
Pt. er de priser jeg har fundet hos budstikkerne på omkring 2000kr og UPS på 2400kr
Hvilket jeg syntes er helt vanvittig..
Så håber der er nogen der har en ide eller erfaring der kan hjælpe mig lidt..
Brugeravatar
Af Princesslea
du skal henvende dig til wupti og så står de for afhentning og betaling deraf hvis det er under 14 dage fra modtagelsen - det er aldrig noget du selv skal betale. hvis det er over 14 dage så skal du henvende dig til Samsung support som afhenter og betaler for fragt
Af Colt
Ja men nu tænker jeg på at få pengene igen..
Og der skal men selv betale for fragten..

Ved at hvis jeg ville fejl melde plasmagen så skulle de komme og afhente osv. Men eftersom jeg kan få samsung ud i stedet vil jeg langt hellere det.

Har startet en sag hos wupti og venter spændt på at høre hvad de siger men som den ene sælger sagde i telefonen så var hans bedste bud på hvem der kunne sende det: budstikkerne
:s
Af becker1337
Hejsa,

Tjener mit levebrød indenfor logistikken, så kan du vente til mandag, så vil jeg gerne sende dem til Århus for 500 kroner per tv inklusiv forsikring og DHL track'n'trace.

Dog skal du selv pakke dem forsvarligt ind og indlevere det/dem til os ude i Kastrup.

Smid mig dit nummer/mail, hvis det har interesse :-)
Af Colt
Det var skuda en dejlig henvendelse.!! Jeg sender dig lige en pm :D