Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JohnBenard
Hej,

jeg købte et samsung lcd 8 serie tv hos edbbiksen.dk der er gået konkurs.
Nu er der begyndt at dukke nogen sorte lodrette streger op på skærmen. Ringede til samsung og de ville sende en ud for at kigge på det. Men spurgte vedkommen i tlf. om hvis det ikke kunne laves hvad jeg så skulle gøre. Han fortalte mig at jeg så ville blive krediteret af forhandleren men de findes jo ikke mere? :(

Hvad gør jeg hvis fjernsynet ikke kan laves af sumsung medarbejderen?

/John
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Umiddelbart har du ikke nogen andre at kræve erstatning af, med mindre du har tegnet en separat forsikring på TV'et - evt. via din indboforsikring. Det er desværre risikoen når du køber (hvad som helst). Hvis forhandleren går konkurs, så sker reparationer for egen regning.
Af Colt
Jeg havde samme problem med mine forældres tv som var købt fra pc-netto som gik ned et halvt år efter..

Fik samsungs service ud og de tog det med og fik det tilbage en uge efter kvitt og frit..
Jeg har endnu ikke oplevet en dårlig service fra samsungs side og har haft et par stykker da hele familien + lidt flere mener det er noget jeg skal stå for når deres hardware ikke funker ::l

Så syntes du skal se positivt på det og håbe på det bedste.. Er jo i din fordel hvis det er en nordisk model og inden for 2 år dette er sket.

Pøj pøj med tv'et Og godt nytår