Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har 3 sæt lettere brugte, af disse briller som jeg gerne vil sælge, for bedste bud over 750kr. Det er dem med udskiftelige batterier. Og der medfølger 30 stk ekstra batterier.
Kom med bud.
Er også på recordere, og hvor der er et bud på 750kr.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... 467#921467
Senest rettet af Flemming Larsen 28 dec 2010, 19:20, rettet i alt 1 gang.
Af Colt
Nå Flemming så må jeg hellere byde 750,- pp med mindre du skulle komme forbi Vanløse :)
Af Flemming Larsen
Colt skrev:Nå Flemming så må jeg hellere byde 750,- pp med mindre du skulle komme forbi Vanløse :)
Du skal nok på 760kr + porto. Der er en på 750kr på rec. Jeg ved ikke om det er med eller uden porto, endnu.
Man skal aldrig sige at jeg måske kunne komme i nærheden af vanløse torsdag.
Af Colt
Kommer du forbi Vanløse torsdag skal vi nok blive enige om 760 og et godt håndtryk :) Jeg køber dem meget gerne. Er der original emballage +- kvittering ?
Af Flemming Larsen
Colt skrev:Kommer du forbi Vanløse torsdag skal vi nok blive enige om 760 og et godt håndtryk :) Jeg køber dem meget gerne. Er der original emballage +- kvittering ?
Embalage, ja. Men kvitto, det er nok svært. De ligger i en kasse med et par tusinde kvitteringer. Det ene par fik jeg med til mit tv. Men det er solgt, og han ville ikke have briller med.
Jeg lader lige trådene køre til kl. 20 i morgen.
Af Colt
Det går nok. Har fulgt dig lidt på div. forums :) så med lidt indpakning og sådan så står jeg stadig ved og skal nok prøve at holde mig opdateret til imorgen.
Af Flemming Larsen
Colt skrev:Det går nok. Har fulgt dig lidt på div. forums :) så med lidt indpakning og sådan så står jeg stadig ved og skal nok prøve at holde mig opdateret til imorgen.
Puha, jeg er jo ikke så kendt her, men på rec, der ved folk at mine handler altid er gode. Så det er da godt du kender mig lidt.
Af Flemming Larsen
Jeg har fundet kvitteringen på de 2 par. Og det ene var jo med til tvet, så alt er som det skal. :)
Af Colt
825,-
Af Flemming Larsen
Colt skrev:825,-
Stadig plus porto, hvis jeg ikke skulle komme i nærheden af vanløse?
Af Colt
jah ellers må jeg se om bilen gider rykke sig i det her vejr. :)
Af Flemming Larsen
Colt skrev:jah ellers må jeg se om bilen gider rykke sig i det her vejr. :)
Jamen det skal du være velkommen til.
Kl. 20 må vi se.
Af Flemming Larsen
900kr afhentet budt på recordere.