Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Perli
Hej alle, ved godt der er flere tråde, men vil prøve at konkretisere hvad jeg er ude efter. Skal bruge et 42" til stuen helst LED, og med mulighed for et meget tyndt vægophæng. Skal bruges til primært sport og film, så helst ikke for langsom responstid, vil også gerne have mulighed for at gå på nettet via tv, med eller uden usb. TV må meget gerne være kompatibelt med min mac hvor jeg pt har min film liggende og endelig er prisklassen vel fra 7500 og op til 11-12.000

HVis der er nogen der har gode bud, så vil jeg holde øje med tilbudskatalogerne, kan jo være man er heldig
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Deciderede netbrowsere får du ikke på et TV. Du kan få små apps, som kan vise eks. Youtube osv., men du kan ikke surfe på nettet med TV'et - der må du vente på TV baseret på Android. Brug et HDMI-kabel i stedet og tilslut en PC/Mac.

Sharp 820 er på tilbud for tiden i HIFIklubbben, hvor du kan få eks. et 46" for under 10.000 kr. Den er anmeldt her på siden.

Ellers kan du kigge i vores liste over anbefalinger, som der også linkes til i det store banner øverst:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1169844738