Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af trykkertor
Edit:
Prøver mig på 30 dagers retur til Logitech.

---------------------------------------------

Til jul fik jeg en sprit ny Logitech Harmony One Universal fjernbetjening.
Den kan vist nok styre det hele, har touchskærm på toppen, og kan konfigureres til at starte op hele hjemmebiografen med ét tryk.

Jeg giver herved officielt op. Gider ikke bøvle mere med den.
Magen til frustrerende kalibrering og opsæt skal en lede længe efter.
Den har stort potentiale, men jeg gider ikke tilbringe flere timer med frustration for at få det her lortet til at virke som jeg vil have det.

Leveres som ny i æske. (Efter at have smidt væk 5-6 timer med frustration og pine, er den pænt pakket ned igen).

Fast pris!
850,-

Eventuel fragt 38,-
(Befinder sig i Rødekro, Sdr-Jylland)
Senest rettet af trykkertor 26 dec 2010, 17:09, rettet i alt 1 gang.
Af BetteBent
Hvis den er købt på Logitech.dk har du 30 dages fuld returret med alle pengene tilbage :)
Brugeravatar
Af hans123
Synd at du ikke prøver en gang til.

Det er faktisk meget nemt og hurtigt. Og når du først har brugt den i dagligdagen vil du ikke undvære den igen.

Jeg er meget glad for min One Som klarer alt mit blandede grej uden problemer
Af trykkertor
BetteBent skrev:Hvis den er købt på Logitech.dk har du 30 dages fuld returret med alle pengene tilbage :)
Vil prøve at komme af med den diskret.
Siden det var en julegave vil jeg ikke bede om kvittering fordi jeg vil returnere den til Logitech.
Derfor salg.

hans123;
Muligvis den er ok når den er sat op som den skal.
For mig er den kun a pain in the arse.
Derfor salg.
Af netfors
trykkertor skrev: Vil prøve at komme af med den diskret.
Siden det var en julegave vil jeg ikke bede om kvittering fordi jeg vil returnere den til Logitech.
Derfor salg.
Jeg er måske interesseret, men det kræver jo at der stadig er garanti på, og derfor er kvitteringen jo nødvendig? ;;)
Af trykkertor
Edit i første post.
Annoncen er ikke længere aktiv.