Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Striker
Jeg har præcis lige købt Samsung UE40C7000 (europæisk model købt ved Fleggaard). Modellen svarer til den nordiske UE40C7705.

Jeg har læst mig frem til, at der medfølger 1 stk. 3D ved køb, men jeg har ikke fået nogen med ved mit køb.

Jeg har talt med Samsung support Danmark, der oplyser, at det er korrekt, at der skal medfølge 3D briller ved køb - men Samsung Support Danmark kan kun være behjælpelig ved køb i Danmark på den nordiske model UE40C7705.

Mit spørgsmål er, om nogen har den europæiske model - f.eks. UE40C7000 og i den forbindelse har modtaget 3D briller uden beregning...?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Har du prøvet at tage kontakt til Fleggaard for at høre om de kan sende brillerne til dig?
Af Striker
Ja, jeg har kontaktet Fleggaard, som ikke var bekendt med, at jeg skal have 3D briller med i købet. Og, de har dem ikke på lager og har ikke haft dem på lager i 4-5 mdr., så der var ikke nogen hjælp der.

Samsung Danmark har så igen henvist mig til at kontakte Samsung Tyskland. Det lyder dog besværligt...

Derfor jeg søger hjælp / erfaringer med problemstillingen herinde...
Af evilguy
Striker skrev:Ja, jeg har kontaktet Fleggaard, som ikke var bekendt med, at jeg skal have 3D briller med i købet. Og, de har dem ikke på lager og har ikke haft dem på lager i 4-5 mdr., så der var ikke nogen hjælp der.

Samsung Danmark har så igen henvist mig til at kontakte Samsung Tyskland. Det lyder dog besværligt...

Derfor jeg søger hjælp / erfaringer med problemstillingen herinde...
Der kan være forskel i hvilket tilbehør der medfølger i nordic og EU modeller. Der er ikke 3D briller med til en EU model.

Så nej du skal selv købe 3D brillerne.