Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LAC
Var indstillet på Sharp 46" LE820 men opdagede lige Sony NX700
Prisen er 5-7000 kr mere for Sony. hvilket man jo gerne vil spare, men hvis man til gengæld får så meget mere tv så vil jeg gerne ofre de penge.

Har jo læst div. test og læner mig stadigvæk op af Sharp, men benytter lige dette forum til at søge hjælp, er NX700 det mere værd end LE820??

Behovet er alm. tv PS3 spil (FPS) samt en dvd/Blueray i de hyggelige stunder??

Synes at læse, at en del af Samsungs modeller har lidt problemer med at håndterer PS3 spil , call of duty ect. er det en skrøne eller er der modeller som er bedre end andre, prima dette er min årsag til jeg ikke har dem i betragtning selvom man kan få meget tv for sine penge???

Håber i sidder med nogle gode råd og vejledninger
Og god jul til alle!

L.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ville holde mig til Sharp 820 uanset hvad. I min mening er NX700 ikke bedre end LE820, hvilket du også kan se ud af anmeldelserne her på siden - der er testet begge to.
Af lrev
Hej.

Sharp er bedre end denne Sony....så med mindre at du ikke bryder dig om dens design,ville jeg gå efter den,ELLER.....Sharp 925 som jeg så forleden.Men 820 modellen er billig i øjeblikket(da den er udgået),så den sælges ud til ren foræringspris efter min mening.

lrev
Af LAC
Tak for svaret.
ja også min menig især hvad angår prisen.
925 lyder også super da den både har 3D og internet.

3D har ikke den store interesse pt. men hvem ved, måske rykker udviklingen snart og så skal man lige pludselig undersøge market igen.

Men Le820 eller LU for den sags skyld ligger i toppen.

L.
Af kennethdoej
Hej.
Har selv et sharp le820 46", og det er virkelig et godt tv !, kanon godt billede og lyd. Kan kun anbefale det. Eneste minus skulle da lige være at menuen er lidt langsom og fjernbetjeningen virker lidt "billig", men ellers er det alle pengene værd !