Log ind med sociale netværk
14 dec 2010, 22:11
THM skrev:elgiganten har i lang tid haft 42" X20 til 3600 inkl. levering...Ja, der er nærmest tale om en dagspris på det tv, hvor butikkerne forsøger at underbyde hinanden. Det har ligget på mellem 3600 og 3900 længe, men i øjeblikket er de fleste butikkers pris lidt over 4000.I samme øjeblik Elgiganten eller en af de andre får et parti billigt hjem, sætter de alle priserne ned.
14 dec 2010, 22:22
Tror godt at din skærm kan indbringe lidt mere end 1800, den burde kunne klemmes over 2k.
X20 fås til lige under 4k ved Komplett, (hvis du selv orker at checke deres hjemmeside...)
Og ja der er en smule attitude, men du burde selv overveje din attitude. Ufatteligt at man spørger efter hjælp og forventer at få alt serveret
X20 fås til lige under 4k ved Komplett, (hvis du selv orker at checke deres hjemmeside...)
Og ja der er en smule attitude, men du burde selv overveje din attitude. Ufatteligt at man spørger efter hjælp og forventer at få alt serveret
15 dec 2010, 08:47
Thor-thor skrev:Tror godt at din skærm kan indbringe lidt mere end 1800, den burde kunne klemmes over 2k.Det gør jeg ikke, har du et link?
15 dec 2010, 09:05
Nu får du linket her og så stopper den her nedladende attitude (fra alle parter):
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=591385
Trådstarter ønsker at sælge et TV og hvis man ikke vil købe, så bør man som udgangspunkt holde sig væk. Trådstarter har vist fået de input til prissætning, som der skal til for at danne sig et overblik. Hvad man vælger at forlange for sine brugte varer er ens egen sag.
Trådstarter ønsker at sælge et TV og hvis man ikke vil købe, så bør man som udgangspunkt holde sig væk. Trådstarter har vist fået de input til prissætning, som der skal til for at danne sig et overblik. Hvad man vælger at forlange for sine brugte varer er ens egen sag.
15 dec 2010, 09:33
Desværre en attitude man ser flere og flere steder, og flatpanels.dk er så ingen undtagelse.
yakken skrev:Nu får du linket her og så stopper den her nedladende attitude (fra alle parter):Næh, ikke nødvendigvis - jeg ville bare gerne have det vurderet. Men jeg kan forstå det irriterer folk at jeg spørger efter hjælp, så det vil jeg da undlade til en anden gang.
Desværre en attitude man ser flere og flere steder, og flatpanels.dk er så ingen undtagelse.
15 dec 2010, 10:29
Hvis du selv ønsker at fortsætte - med dertil hørende bemærkninger omkring forkert prissætning - så er det naturligvis op til dig. Dog vil jeg igen bede om, at tonen forbliver sober.
16 dec 2010, 14:26
Det handler om at dokumentere lidt af det man slynger ud på et forum.
yakken skrev:Hvis du selv ønsker at fortsætte - med dertil hørende bemærkninger omkring forkert prissætning - så er det naturligvis op til dig. Dog vil jeg igen bede om, at tonen forbliver sober.Det handler ikke om forkert prissætning, for jeg tror den er ramt nogenlunde.
16 dec 2010, 15:28
Dokumentation og beviser er noget der hører hjemme i retsale, forskning og andre steder.
mknudsen skrev:Jeg tror du har misforstået begrebet forum på nettet. Der er ikke nogen der skylder dig eller andre dokumentation for deres indlæg. Her snakker man sammen og tror (eller man kan vælge at lade være) på det de andre skriver.yakken skrev:Hvis du selv ønsker at fortsætte - med dertil hørende bemærkninger omkring forkert prissætning - så er det naturligvis op til dig. Dog vil jeg igen bede om, at tonen forbliver sober.Det handler ikke om forkert prissætning, for jeg tror den er ramt nogenlunde.
Dokumentation og beviser er noget der hører hjemme i retsale, forskning og andre steder.
16 dec 2010, 15:43
Har også læst denne tråd igennem og syntes egentlig ikke ikke den beklagelse er berettet og giver BrianH ret.. Jeg er enda selv overrasket over hvor mange mennesker der gider bruge deres tid kvit og frit på at svare pænt og hjælpsomt nogen på de dummest spørgsmål som burde blive googlet eller brugt en manual på at se igennem inden man starter en tråd.. Dermed ikke sagt dette er tilfældet da det er realet nok at flere parter giver indblik i prisen så det er lettere at bedømme derefter..
Og syntes egentlig ikke du er blevet unfair behandlet på noget tidspunkt + der er røget en del gode indputs ind om nettop dit konkrete spørgsmål..
Well alt i alt syntes jeg dette forum formår at holde en pæn tone og giver man sig tid til at læse et par indlæg eller 2 igennem om de lidt mere konkrete tråde syntes jeg som sagt man kan lære en masse af dvs. indput som man jo som sagt får kvit og frit og i stedet for brok burde være taknemlig for..
Syntes btw Yakken du burde lukke denne tråd da maker jo har fået klart svar.
Og syntes egentlig ikke du er blevet unfair behandlet på noget tidspunkt + der er røget en del gode indputs ind om nettop dit konkrete spørgsmål..
Well alt i alt syntes jeg dette forum formår at holde en pæn tone og giver man sig tid til at læse et par indlæg eller 2 igennem om de lidt mere konkrete tråde syntes jeg som sagt man kan lære en masse af dvs. indput som man jo som sagt får kvit og frit og i stedet for brok burde være taknemlig for..
Syntes btw Yakken du burde lukke denne tråd da maker jo har fået klart svar.
20 dec 2010, 12:38
Jeg tror du har misforstået begrebet forum på nettet. Der er ikke nogen der skylder dig eller andre dokumentation for deres indlæg. Her snakker man sammen og tror (eller man kan vælge at lade være) på det de andre skriver.Ja og jeg tror du har misforstået min tråd, hvis ikke du har lyst/tid til at hjælpe med/om de ting jeg spørger om - så surf dog for guds skyld videre.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto