Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SLL
Både C750 og C755 er næsten 100% identiske. C750 er dog tilpasset til udlandet bl.a. det amerikanske marked.

C755 er til det europæiske marked. Model endelsen XXE fortæller dig, at tuneren er bestemt for modtagelse af "nordic" kanaler, de danske.

Største og muligvis eneste forskel mellem C750 og C755 er derfor tuneren der er indbygget i TV'et (hvis vi ser bort fra strømforsygningens følger..). USA køre med et andet kanal system, ligesom de også gør i f.eks. Tyskland. Derfor sørg for, at der i model typen indgår bogstaverne "XXE", så er det en nordisk "nordic" TV tuner model.

Ret mig venligst, hvis jeg tager fejl.

SLL
Af Colt
Nope det er fordi de elsker at sælge dig importeret varer som de altid har på lager men de nordiske modeller er sjovt nok en 500-1000 kr dyre og aldrig på lager.. Så du går klip af service on spot fra samsung hvis uheldet skulle være ude samt skulle du så få problemer skal det sendes langt fanden i vold da samsung i norden ikke tager sig af det... Så skal du bestille det ikke nordiske ville jeg købe en forsikring og lige check en ekstra gang på dvb-c tuner som der jo også står den har :)