Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af villa
Hej

Jeg har haft et LG 55LX950N i et par måender nu. Efter 2-3 uger begyndte det ind imellem at slukke selv: Billedet fryser, lyden forsvinder, TV slukker - og tænder igen (men måske uden billede).
Har fået skiftet et par prinkort i denne uge, men nu er den gal igen. Slukker efter max. 5 min.
Har I set/hørt om det før? Hvad kan det skyldes (det er selvfølgelig fejlmeldt igen).
Af Colt
kender ikke selv til det overhovedet men havde det været en pc ville der allerede have været 20 svar om varme problemer.. Og eftersom det er hardware vi stadig taler om her ville jeg gætte på hardware og så lyder det jo netop meget som et varme problem..
(Er kun et skud fra hoften men forhåbentlig en bedre kvalificeret kan hjælpe) jeg ville ringe til LG som det første mandag..

ps. Varme er det også lidt den forkerte årstid til at give skylden for med mindre du virkelig fyrer op derhjemme
Af villa
Det kan være et varmeproblem i skærmen (men vi har dog de normale 20-22 grader i rummet). LG er på sagen, og det har de såmænd været i 2-3 uger nu. De har selv svært ved at finde frem til årsagen. Er der nogen, der har haft tilsvarende problemer på LG eller andre mærker?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis der er forsøgt reparation 3 gange så har du ret til at lade købet gå retur.
Af villa
De kommer i morgen (eller tirsdag) og reparerer 2. gang.
Det med retur efter 3. gang; er det en fast regel (lov)?
Jeg håber jo på at få et produkt, der virker som det skal, da jeg har brugt en del tid på at finde frem til, at det var netop den købte model, jeg vil have.