Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Munken2
Jeg har set mig lun på Panasonic's G20 i enten 46 ell 50".
Men jeg frygter jo lidt at den kommer på tilbud her til januar. På den anden side er den utrolig populær til den nuværende pris (7700,- hhv. 8900,-)

Hvad er det erfarne panels holdning ? - Kommer bæstet på bud ?
Af Colt
Har skrevet det samme på et par andre tåde.. Og har lige nettop selv bestilt 2 skærme inden januar.. Og forhørte mig også lidt hos dvs. butikker.. Som jeg har fået snust mig frem til og kunne se er det ikke de vilde penge nogen af dem laver længere på tv salg da "hvis du tager top 5 de alle ligger inden for 1 kroner af hinanden i pris" og fortjenesten ikke er større end en 300-500kr stk'et.. Tror ikke du skal regne med de populære og tekniske modeller som der bliver talt en masse om herinde falder længere end de gør nu.. Da næsten alle sammen er presset de 1000 til 2000 ned i pris fra lige efter de ramte marked.. Tror nærme det januar udsalg kommer til at blive noget i stil med bilka og føtex sætter dem en tudse eller to ned og får det til at se billigt ud at sælge til samme pris som hvis man brugte 3 sec på at slå priserne op på nettet inden man køber et tv og ligger i kurven ved siden af nytårs maden :)
jeg talte selv med komplett + justbuy + wupti og fønix computere og ingen af dem kunne se noget om at mere populære modeller som netop g20 og ps7705 / 6005 & og 950n modellerne skulle falde det mindste da de allerede er ude til minimums pris..
så hvis jeg var dig ville jeg hellere benytte mig af flere steder lover returret til d. 14 og skulle du så efter en måned med dit tv nu her se et udforventet tilbud kan du jo benytte dig af det ?