Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LAC
<nu har jeg givet udtryk for at mit valg omkring nyt tv, er enten Sharp LE820 eller Pana G20.
Men så dukkede Bilka avisen op med en Samsung 46" LCD LE46C755.

Har prøvet at finde den på nettet med hensyn til evt. test eller brugeranmeldelser, men uden held.

Er der nogen som kender modellen og ved om det er et godt køb eller om det er en af Samsung`s lidt uheldige produktioner.

Mvh

L.
Af HrLaursen
Hej!

Det er Samsung alm. LCD serie. Jeg vil synes du skal tjekke Pricerunner og Hifipriser inden du køber den i Bilka. Derudover kan jeg ikke anbefale Bilkas forsikring, da den ikke rigtig dækker noget. Så fik du den med. TV'et er fint, men kender ikke de andre.

-M
Af LAC
ja nok altid en god ide at tjekke pricerunner.
Vil lige tjekke det nærmere, tak for svaret.
Af lennon
Du skal ikke forvente at noget LCD i prisklassen matcher PanaG20 på rå billedkvalitet .
Af SLL
Der er også lidt info på C755 her:

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=19370

Men jeg ved, at der eksistere flere detaljeret tråde her på forummet, søg lidt :)

SLL
Af noxity
HrLaursen skrev:Hej!

Det er Samsung alm. LCD serie. Jeg vil synes du skal tjekke Pricerunner og Hifipriser inden du køber den i Bilka. Derudover kan jeg ikke anbefale Bilkas forsikring, da den ikke rigtig dækker noget. Så fik du den med. TV'et er fint, men kender ikke de andre.

-M
Det er Securator der udbyder "Bilka's forsikring". Og at sige at den ikke rigtigt dækker noget er vidst ikke helt sandt.

Hvis du forventer en cola-forsikring, ja, så bliver du skuffet.