Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Efter som der åbentbart ikke er nogen der vil af med et 3d-tv glemmer vi bare den del...Var mest fordi det kunne være en sjov ting at kunne.

Så Kravene er nu

46" eller større
Skal kunne leveres i Odense.

Mht. pris kan jeg aller max ligge 8000kr(og det tror jeg ikke jeg vil bruge på et ikke-3D-tv)

Det gør ikke noget at det "sidste års model".

Der kan evt. indgå noget spejlrefleks-kamera/udstyr i handlen(bruger det ikke mere)

Ud over det søger jeg surround-sound-anlæg(gerne med blueray)

Mvh
Jakob

Oprindelig annonce
Hej

Jeg er køber til et 3d-TV...

Har ikke så mange krav, ud over at det skal være i god stand og så en ordenlig størrelse.

Pris afhænger af model(havde oprindelig kig på samsung PS50c685, men andet kan også bruges) og ekstraudstyr.

Bor i odense, og skal kunne leveres.

Kunne evt. også lokkes med et "ikke 3d"-tv hvis prisen er rigtig...men størrelsen er ikke til diskution.

Mangler også lyd til tvet...men gætter på det er et andet forum jeg skal spørge efter det?

Mvh
Jakob
Senest rettet af zalasta 18 dec 2010, 20:10, rettet i alt 1 gang.
Af zalasta
Leder stadig...Er lige flyttet i lejlighed(fra kollegie) og står uden tv..
Af selliah
Jeg har et Samsung C8705 i 46", godt en måned gammel og har også et 3D blu-ray system fra Sony som jeg heller end gerne vil sælge dig, levering kan vi også sagtens finde ud af hvis det er :)
Af zalasta
okay...pris og model(på sony) ville være godt...
Af zalasta
spacecow: Hvad skal du have for det?
Af selliah
Det han viser er samme model som mit tv, du får også film osv. samt 3 stk briller med til mit :) Sony anlæget er BDV-E870 og kommer med blu-ray 3D standard og tv'et er så godt som nyt, vil give dig det hele for en mindre pris end det han linker til som er tv'et alene, min er også dansk model og har kvittering på anlæg og tv :) Men har ikke æsken til anlæget mere desværre tv'ets æske kan du godt få med.
Af zalasta
Jeg havde kun tænkt mit noget i stil med det på Komplet(til ca. 8000kr), men hvad havde du tænkt dig af pris?, og kunne du evt. være interesseret i at tage noget DSLR-kamera(spejlrefleks) med som en del af prisen(mindstedelen dog, men går ikke ud fra du vil sælge til 8000kr)

giv mig evt et kald på 40937746

MVh
Jakob Værge
Af Foley
Jeg har et Panasonic TH-46PZ85E.

Det er som nyt og jeg kan godt levere det i Odense.

Priside: 5000